Facts don't care about your feelings
Geen idee of dit gaat werken met flashen trouwens.
[ Voor 41% gewijzigd door holoX op 11-10-2004 21:32 ]
edit: werkt prima skinlab, tenzij je je cd-romspelert wil flashen
[ Voor 31% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 11-10-2004 21:33 ]
Hier staat tekst
Why not? 't Gaat er om dat je niet in Windows komt enzo, maar in een oudere omgeving. Heeft vast wat te maken met protected ofzo?]-[Skinlab]-[ schreef op 11 oktober 2004 @ 21:31:
Met Nero kun je een bootable cdrom fikken
Geen idee of dit gaat werken met flashen trouwens.
Anyways, het gaat NIET om het medium. Het gaat erom wat óp het medium staat
Als je eerst een bootdiskette maakt, dan kun je met Nero die bootflop gebruiken voor een boot-CD
Fikken en dán die flash bestandjes erop? Dat gaat niet lukken uiteraard hè.. Gewoon ff bij Nero alles invullen qua boot-settings en dan gewoon je flash-bestanden er bijYoshiBignose schreef op 11 oktober 2004 @ 21:33:
dus gewoon een bootable cd branden met nero en dan die flash bestandjes erop? ok ff testen
ehm, je kan toch geen opstartdiskette maken (je hebt geen floppy drive)YoshiBignose schreef op 11 oktober 2004 @ 21:38:
ja maar die flash bestanden zitten op een floppy maar moet ik van die floppy eerst zo'n opstartdiskette maken zijn alleen die flash bestanden nodig?
Het is gewoon die bestanden met nero als bootable cd-rom branden is toch niet zo moeilijk?
of zeg ik iets doms?
ik snap je tweede vraag niet
iig, die flash bestanden heb je toch nog wel op je HD staan? vervolgens:

daarna je flashbestanden in de map slepen
Hier staat tekst
er staat nu zelfs in apparaatbeheer enzo Geforce 5900 XT terwijl er vroeger altijd Geforce 5900 stond
edit: en nee, ik had geen 5900
[ Voor 37% gewijzigd door YoshiBignose op 11-10-2004 22:10 ]
hoe heb je het dan gedaan, nu ben ik benieuwd ookYoshiBignose schreef op 11 oktober 2004 @ 22:09:
hehe ja ik heb het anders gedaan maar het werkt iig en ik heb gewoon weer de nvidia drivers geinstalleerd dus ikdenk dat het gelukt is
[ Voor 90% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 11-10-2004 22:11 ]
Hier staat tekst
edit: te laat
[ Voor 14% gewijzigd door YoshiBignose op 11-10-2004 22:12 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()