Toon posts:

[WinXP pro] Fatal error => probleem met sguard.sys?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na enige tijd werken achter mijn pc en redelijk zware bewerkingen uitvoer (bvb. Dvd copieren op hdd, gebeurt het wel eens te pas en te onpas dat ik een blauw scherm krijg waarin er mij verteld wordt dat wegens een ernstige fout windows is moeten afgesloten worden en verder... .

Wat kan ik eraan doen om dit soort situatie te vermijden, heb nochthans niets van programma's bij geinstalleerd de laatsten tijd |:(

Verwijderd

Kun je misschien aangeven wat je configuratie is? Dan weten we hier welk vleesch we in de kuip hebben. Op een 486 kun je ook 'zware' bewerkingen doen (windows draaien bijvoorbeeld)

Heb je de PC OC-ed? Heeft je processor t niet te warm? Komt je PC door een nachtje memtest86+ heen? Doet 3DM2k1 t/m 2k5 het?

Graag wat meer info, met deze klacht kunnen we niets! :X

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 21:15 . Reden: optionele opties added ]

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 08:39

blizt

Wannabe-geek

Lijkt te komen door StartUp Guard, dat progje toevallig geïnstalleerd?

United we stand, and divided we fall

Verwijderd

Topicstarter
@ blizt, had niet het programma geinstalleerd zoals jij vooropstelde maar in system mechanic pro 5.0 j van Iolo heb ik startupguard geunabled. Hopelijk is dit de oorzaak van de fatal error.

Sorry voor het niet volledig zijn van mijn probleemstelling, the_bokkomaster: systeem = amd athlon xp 1300, win xp pro sp2.