Toon posts:

Prob : Dual mon. op Ati Radeon9600 bij mini & maximaliseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben even ten einde raad, heb hier al het een en ander geprobeerd na te kijken, maar heb zelf nog niet iemand gevonden die hetzelfde probleem heeft..

Ik heb een Ati 9600pro kaart en heb hier 2 tft schermen op aangesloten (liteon p17cs en een philips 170c4). Eerst had ik ipv de 170c4 een deawoo crt monitor.

Het probleem is nu dat, alleen wanneer ik mijn 2e monitor(170c4) activeer sommige programma's (o.a. outlook express, verkenner en excel). na het minimaliseren niet meer geactiveerd kunnen worden. Deze programma's lopen dan vast.

Echter gebeurt dit niet wanneer ik het programma verklein, naar de 170C4 sleep, hem daar vergroot, verklein. Ook kan ik het programma daarna weer op monitor 1 zetten en dan vergroten en verkleinen, dit is ook geen probleem.

Het lijkt mij nogal een vaag probleem. Ik draai w2k , heb de drivers van beide monitoren geinstalleerd. Het merk videokaart is Gigabyte.

Ik hoop dat ik hier voldoende info heb neergezet en iemand mij kan helpen. Mocht er meer info nodig zijn hoor ik dat graag.

Groetjes,

Matthijs Spaans

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

heb je voor die ati al de nieuwste catalyst of omega drivers geinstalleerd ?
en gebruik je een programma die meerdere monitors software matig aanstuurt (qua programma's?) zoals Ultramon?

iets met foto's...

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Gulf_5,

Hmmmm, kijk daar ben ik dan weer niet zo ok in.

Waar kan ik die drivers vinden,?

Het probleem is zowel met als zonder ultramon aanwezig. Ik ga even zoeken naar die drivers. Catalyst of Omega, is daar nog verschil in? Heb ik niet iets van gigabyte nodig?

In iedergeval bedankt voor de reply!

GRTZ

Matthijs Spaans

Verwijderd

kusjes mij , uuhm het lijkt me dat er wel boekjes bij zitten dan kan je daar toch op gaan zoeken naar een internet site ? google helpt ook wel eens.

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

verschil tussen catalyst en omega was geloof ik dat de omega voor beeldkwaliteit beter was maar staat voor lagere fps... catalyst is prestatie gericht...
www.tweakers.net
en dan in de linkermarge bij zoeken, zoeken in de meuktracker
niet al te moeilijk, volgende keer zelf effe creatief zijn ! :)

iets met foto's...