Toon posts:

MSN plat? ik zit al de hele dag te zonder, heb ik iets gemis

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Naja, zie titel van het onderwerp, ik kan al de hele dag niet inloggen op msn, maar vind er geen melding over, is er iets mis?

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-02 20:54

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Verwijderd

Dat is pas een ROFL jah ..ik dacht dat enkel 7.0 niet meer toegankelijk was....
......of moeten we nu al betalen voor een login; OMG????

edit: doet het idd niet!!!

Verwijderd

Ja in het grote msn topic mag je daar dus niet over posten, he...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://messenger.msn.com/images/buddiesnet.gif.NET Messenger Service
Afbeeldingslocatie: http://messenger.msn.com/images/icon_minordifficulties.gifAll Features
The .NET Messenger Service is temporarily unavailable. Please try again later.
Last Update: 10/11/2004 10:07:00 AM Pacific Time (GMT -8:00)

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-02 04:42
MSN deed de hele dag al een beetje vaag. Als ik inlogde, was er eerst één iemand online, drie seconden later kwamen plotseling tegelijk vier mensen online en weer een paar seconden later weer vier... Het zou wel erg toevallig zijn als die mensen allemaal tegelijkertijd inlogden...

Ook sprak iemand mij vandaag aan via MSN, maar nu was zijn naam én e-mailadres veranderd in die van een of andere koreaan met de naam [진랑]돌아버리겠다 드디어 내일이 중간고사라니..으이구..미치겠다... geen flauw idee wat het betekent. (Er stonden wel wat :'(-symbooltjes bij) Maar ondertussen stond onderin de taakbalk wel gewoon een mededeling '[naam] is een bericht aan het typen' met de normale MSN-naam van die persoon, het was dus geen grap van die persoon. Later werd er een nieuw venster geopend en zat ik plotseling in een gesprek met twee dezelfde personen...

edit: In andere topics is het - om begrijpelijke redenen - niet gewenst om (voortdurend) te melden dat MSN down is, ik neem aan dat ook voor dit topic geldt. Daarom heb ik mijn reactie iets aangepast. Dat MSN down is weten we immers nu wel, maar naar mijn mening is er meer aan de hand. Het bovenstaande wijst daar naar mijn mening wel op. Blijkbaar zitten er bugs in de serversoftware.

[ Voor 54% gewijzigd door elnino op 11-10-2004 20:03 ]

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
elnino schreef op 11 oktober 2004 @ 19:54:
MSN deed de hele dag al een beetje vaag. Als ik inlogde, was er eerst één iemand online, drie seconden later kwamen plotseling tegelijk vier mensen online en weer een paar seconden later weer vier... Het zou wel erg toevallig zijn als die mensen allemaal tegelijkertijd inlogden...

Ook sprak iemand mij vandaag aan via MSN, maar nu was zijn naam én e-mailadres veranderd in die van een of andere koreaan met de naam [진랑]돌아버리겠다 드디어 내일이 중간고사라니..으이구..미치겠다... geen flauw idee wat het betekent. (Er stonden wel wat :'(-symbooltjes bij) Maar ondertussen stond onderin de taakbalk wel gewoon een mededeling '[naam] is een bericht aan het typen' met de normale MSN-naam van die persoon, het was dus geen grap van die persoon. Later werd er een nieuw venster geopend en zat ik plotseling in een gesprek met twee dezelfde personen...

edit: In andere topics is het niet gewenst om te melden dat MSN down is, ik neem aan dat ook voor dit topic geldt. Daarom heb ik mijn reactie iets aangepast. :)
Hmmm.. Vriend van mij werd eruitgeknikkerd.. Kwam terug online en opeens opent een venster van iemand die hij totaal niet kent met een emailadres uit .co.uk... die "Sooo..." zegt... Vreemd.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hij is nu nog plat ja :/

Alle proemn in n drek

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 22:40
was met me vriendin aan het chatten en opeens was het een andere persoon waar tegen ik aan het chatten was... en dat was geen nederlander en toen lag ik er uit... heel vreemd die msn :|

Verwijderd

vertaling van de koreaanse tekst. (zeer schlecht :) )

De positie belde ] het rond zal gaan en het zal weg Ni van detomorrowintermediate bescheiden weigering.. werpenu Dit negen..Het zal gek gaan

Ik weet niet wat ik er uit moet halen, maar dit is genoeg ontopic om te posten...
Volgens mij haalt msn alle emailafdressen uit hun netwerk door elkaar.

Dit lijkt mij namelijk een redelijk normale koreaanse nickname...het zal wel...

Verwijderd

Misschien is de server wel gehackt

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:40
ik kreeg een melding van msn messenger dat binnen 1 minuut uitgelogt zou zijn vanwege server onderhoud. Zal nog wel ff duren dan

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Nee man je kreeg eerst een netsend dat het voor onderhoud plat ging.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:05:
Misschien is de server wel gehackt
Ging ook door mij heen. Of hij is gehacht, of er is iemand daar in slaap gevallen. :/

//edit: onderhoud? Heb ik niet gehoord, gek dat msn.nl er niks oer zegt.

maar ook messenger.msn.nl is offline, dus er is meer aan de hand denk ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 20:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:05:
vertaling van de koreaanse tekst. (zeer schlecht :) )

De positie belde ] het rond zal gaan en het zal weg Ni van detomorrowintermediate bescheiden weigering.. werpenu Dit negen..Het zal gek gaan

Ik weet niet wat ik er uit moet halen, maar dit is genoeg ontopic om te posten...
Volgens mij haalt msn alle emailafdressen uit hun netwerk door elkaar.

Dit lijkt mij namelijk een redelijk normale koreaanse nickname...het zal wel...
[ Position Rang ] it will go round and finally it will throw away the tomorrow will go mad intermediate humble refusal ni.. u this nine..
Dit haalde de vertaler bij mij eruit

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:21
ik was heel de dag bewust niet op msn...dus ik denk laat ik eens aanmelden om de sociale contacten maar weer eens te onderhouden, en hij logt niet aan :| :|
wat zouden ze nou aan t doen zijn :S?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Kreeg net melding van msn zelf via msn messenger, dat msn met onhoud bezig was en dat ze de service afsluitte (om 19.37).

Dit stond hier dus al :+

[ Voor 12% gewijzigd door M55 op 11-10-2004 20:08 ]

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:08
Pff gehackt....
zoiets heet onderhoud of storing. Trouwens lijkt me dit topique nu wel een beetje overbodig, we weten inmiddels wel dat msn down is :)

Verwijderd

Onderhoud? Weet je het zeker, en dan niks op de site zetten? Niks van te voren melden? Lekker knullig...nee....

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

]-[Skinlab]-[ schreef op 11 oktober 2004 @ 20:08:
.. Trouwens lijkt me dit topique nu wel een beetje overbodig, we weten inmiddels wel dat msn down is :)
Precies. Dit voegt exact nul toe in I&T, vandaar dat ie dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.