twinview driver met overscan?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 10:50
Ik heb een asus 7100 en de 6.31 drivers. die hebben op twinview overscan maar voor de rest heb ik er nog wat problemen mee.

zijn er nog andere drivers die het hebben die ik kan proberen?

De detonators hebben het vooralsnog niet........

Wellicht van een andere merk geforce2mx?

Verwijderd

Overscan ? mij nog nooit gelukt om alle zwarte randjes weg te krijgen op de tv met mijn v7100 :?

• jaspov
asus 6.31 driver

instellingen - geavanceerd - display - display 2 - tabblad tv - overscan aanvinken.

(mits twinview aanstaat)

• jaspov
maar zijn er nog andere mx kaarten met drivers die overscan hebben? hercules ofzo?

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Er is een utility genaamd TVCC2000 waarmee je overscan aan en uit kunt zetten op kaarten die een Chrontel 700x chip gebruiken voor de TV Out. De Asus 7100/T heeft een 7007 en de utility werkt goed in normale TV mode, maar volgens mij helaas niet in twin view. Maar ik gebruik ook liever de ingebouwde 'clone' mode van TVCC2000 want er zijn wel meer programma's die moeite hebben met twin view.

Yeah well. The Dude abides.

• jaspov
tvcc heb ik inderdaad. Doet het ook perfect. Krijg je daarmee clone mode aan de praat?

ik wil dus dubbel beeld omdat ik vanaf mijn pc de tv niet kan zien zonder eerst te draaien! En dan nog is het lastig over een afstand.......

• jaspov
BIFF:

het werkt inderdaad met die tool. Alleen waarschuwt hij dat 50Hz slecht kan zijn voor je monitor en hem zelfsd kan beschadigen. Kan dat echt????
Pagina: 1