Toon posts:

Geheugenkaart geblokkeerd... opeens! HELP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de nokia 6600, en ik heb er tot dus verre geen enkel probleem mee ondervonden, maar opeens wil dat ding dat ik voor de geheugenkaart een code invoer?! ik zou niet weten wat die code is en ik zou niet weten hoe het kan dat ik uberhaupt een code moet invoeren terwijl ik dat nie tingesteld heb.

iemand een idee wat de standaard code is of een tooltje hack crack enzo?

groete michael

Verwijderd

nokia code 12345 al geprobeerd?

Verwijderd

Hij zal de puk-code wel bedoelen. Die heb je gekregen bij de aanschaf van het kaartje.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 18:52:
nokia code 12345 al geprobeerd?
Ja alles geprobeerd, alle standaard codes die ik wist. geen enkele werkt. de geheugen kaart heeft ook een code waar je letters in kan verwerken?!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 18:54:
Hij zal de puk-code wel bedoelen. Die heb je gekregen bij de aanschaf van het kaartje.
het was een kaartje die er bij geleverd zat... hebje dan ook puk code?

Verwijderd

kan je niet formateren? of staan er echt belangrijke dingen op?

of heb je perongeluk de mobiel ffies aan andere gegeven die hem zo nodig moest zien (zoals bij mij.. ik kan niet van die van me pa afblijven :P << binnenkort een moto mpx200 voor mezelf.. dus dan is me pa ook blij) en dan "per ongeluk" een code heeft ingesteld? vraag maar ff goed rond :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:04:
kan je niet formateren? of staan er echt belangrijke dingen op?

of heb je perongeluk de mobiel ffies aan andere gegeven die hem zo nodig moest zien (zoals bij mij.. ik kan niet van die van me pa afblijven :P << binnenkort een moto mpx200 voor mezelf.. dus dan is me pa ook blij) en dan "per ongeluk" een code heeft ingesteld? vraag maar ff goed rond :P
Nee ik heb em niet uitgeleend ... hij was gewoon aan. ik wilde naar me map spelletjes gaan en hij was leeg... ik herstart dat ding wil ie opeens een code hebben... om de kaart te kunnen formateren heb ik dus ook die code nodig ..heel zuur allemaal ... niet te vatten.

Verwijderd

kan format niet via een pc cardreader oid? of leest de nokia hem dan niet meer?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:06:
kan format niet via een pc cardreader oid? of leest de nokia hem dan niet meer?
ik heb geen card reader ... wel gehad maar die herkende die kaart niet ... en ik ben bang dat je dan alsnog een code nodig hebt.

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:07:
[...]

ik heb geen card reader ... wel gehad maar die herkende die kaart niet ... en ik ben bang dat je dan alsnog een code nodig hebt.
Hoeft niet, vaak worden dat soort 'codes' als bestand opgeslagen of in de FAT geschreven.

In de meeste gevallen zal een card reader / OS er overheen lezen en kan je de kaart gewoon formatteren. In het ergste geval is de kaart onleesbaar (voor het formatteren)

Ow, als dit zo spontaan is gekomen, kijk dan ff na of die spellen, die je waarschijnlijk gedownload hebt, geen virus bevatten of andere gevaarlijke programmatuur. Sommige spellen kunnen meer dan alleen spel zijn. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Xion schreef op 11 oktober 2004 @ 19:23:
[...]
Hoeft niet, vaak worden dat soort 'codes' als bestand opgeslagen of in de FAT geschreven.

In de meeste gevallen zal een card reader / OS er overheen lezen en kan je de kaart gewoon formatteren. In het ergste geval is de kaart onleesbaar (voor het formatteren)

Ow, als dit zo spontaan is gekomen, kijk dan ff na of die spellen, die je waarschijnlijk gedownload hebt, geen virus bevatten of andere gevaarlijke programmatuur. Sommige spellen kunnen meer dan alleen spel zijn. ;)
ik zal formateren eens proberen. alsvast bedankt iemand anders nog ideeen?
Pagina: 1