Jullie zijn ondertussen benekd met de vacaturepolls en hier is er dus weer eén
We gaan voor SoB een projectvertegenwoordiger kiezen . Stuur een mail naar poll@dutchpowercows.org met daarin je voorkeur en GoT naam, ZET DE GEGEVENS EVEN IN HET ONDERWERP dat maakt het tellen makkelijker.
In het verleden is het gebeurd dat mensen hun GoT naam wel eens willen vergeten, let er op dat zoiets niet gebeurt aub (is weer extra werk:P )
Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.
Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt of een promotiecampange start voor één van de kandidaten, wel mag je aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig.
Zoals ook al in de eerdere post is aangegeven zoeken we mensen die voor langere tijd zin en tijd hebben om alle zaken die te maken hebben met SOB te behartigen. Stem daarom op degenen waarvan jij vindt dat die de meeste kennis en vaardigheden hebben en waarvan jij denkt dat zij het beste DPC vertegenwoordigen.
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (in alfabetische volgorde)
3 inzendingen:
We gaan voor SoB een projectvertegenwoordiger kiezen . Stuur een mail naar poll@dutchpowercows.org met daarin je voorkeur en GoT naam, ZET DE GEGEVENS EVEN IN HET ONDERWERP dat maakt het tellen makkelijker.
In het verleden is het gebeurd dat mensen hun GoT naam wel eens willen vergeten, let er op dat zoiets niet gebeurt aub (is weer extra werk:P )
Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.
Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt of een promotiecampange start voor één van de kandidaten, wel mag je aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet perse nodig.
Zoals ook al in de eerdere post is aangegeven zoeken we mensen die voor langere tijd zin en tijd hebben om alle zaken die te maken hebben met SOB te behartigen. Stem daarom op degenen waarvan jij vindt dat die de meeste kennis en vaardigheden hebben en waarvan jij denkt dat zij het beste DPC vertegenwoordigen.
De mensen die op dit moment gesolliciteerd hebben zijn (in alfabetische volgorde)
3 inzendingen:
quote: fenrirHallo,
Hierbij wil ik reageren op de vacature voor het PV-schap voor SoB.
Ikzelf draai al een aardige tijd SoB, ben 21 juni 2003 begonnen; iets meer
dan een week nadat DukeBox begon met het draaien van de stats. Ben wel
een tijdje inactief geweest, maar uiteindelijk teruggekomen vanwege oa
de client en het enthousiasme binnen de SoB afdeling van DPC.
Elke werkdag zie ik wel tijd om 2 keer per dag een extra forum
bij te lezen, verder ben ik doordeweeks ook 's avonds eigenlijk altijd
wel op irc te vinden, lang niet altijd in #DPC maar wel in #NGS.
verder heb ik gewoon een baan (is dat wel gewoon voor de gemiddelde
DPC'er? ) met een contract voor onbepaalde tijd, dus dat ik over een
half jaar ineens zoveel maanden niet het project kan vertegenwoordigen
omdat ik noet afstuderen oid zal niet voorkomen (en ik ben ook niet
van plan om nog een studie te gaan doen).
Op dit moment ben ik bezig met Louie van de SoB organistaie om de
vervelende bug uit client 1.2.5 en hoger te halen, zodat hij in servie
mode geen problemen meer veroorzaakt met explorer.exe. is dit probleem
weg dan verwacht ik dat de output een grote boost kan krijgen.
mocht je/ mochten jullie nog vragen hebben stel/stuur ze dan gerust.
quote: HaranakaHallo,
Laat ik beginnen mezelf voor te stellen. Diederik Lascaris, op GoT ga ik schuil onder de naam Haranaka. Ik ben een 23 jarige psychologie student (richting arbeids, organisatie en personeels psychologie), 4e jaars, hoop over een goed jaar afgestudeerd te zijn. Om de huur (en de energie rekening) te kunnen betalen ben ik werkzaam als systeembeheerder. Naast het drukke bestaan van een werkende student maak ik ook nog tijd vrij voor mijn vriendin. Ondanks dit alles kan ik met een hand op mijn hart zeggen dat ik geen enkele hitparade van mijn favoriete project mis! (das het voordeel als je ook werkt met computers :x)
Mocht het nog niet duidelijk zijn, ik bied me bij deze aan voor de functie van SoB project vertegenwoordiger. Dit doe ik mede vanwege het feit dat er nog geen reactie van sollicitaties zijn gepost in het vacature draadje op GoT en ik van mening ben dat het niet zo kan zijn het leukste project van DPC zonder PV door het leven kan gaan. Hopelijk compenseert jullie overvolle mailbox met sollicitaties voor de leegte op /5.
Laat ik even de job-criteria doornemen:
- ruim voldoende kennis heeft van Seventeen-or-Bust.
Deze kennis is dacht ik wel aanwezig. Ik draai persoonlijk mee met 5 machines met verschillende besturingsystemen (linux/windows 2000/xp), daarnaast draag ik zorg dat mijn hele subteam voorzien is van een mooie SoB client.
- een schoon GoT record heeft.
Heb in elk geval geen OW aan mijn broek. Wel heb ik in wat buien van alcoholisch misbruik tegen wat schenen geschopt. Maar ach zoiets moet kunnen vind ik, is niets anders dan wat ik in de kroeg zou doen tegen degene die naast me zit aan de bar, ik hou wel van een discussie en een provocatie op zijn tijd.
- zin en tijd heeft om alle SoB'ers te ondersteunen, dit o.a. door de FAQ (verder) te ontwikkelen en allerhande vragen over het project te beantwoorden.
Een goede FAQ zorgt ervoor dat mensen niets hoeven te vragen in een hitparade of in /5 en is daarom onmisbaar. Ervaring leert echter dat de meeste vragen die gesteld worden toch hadden gevonden kunnen worden in de FAQ (of op zijn minst met de search van GoT). Maar ik vind het altijd wel belangrijk om dit soort newbies te helpen en niet grof verwijzen naar de faq of de search, het immers belangrijk om deze nieuwe mensen met open armen te ontvangen en welkom te heten. Ik zie een FAQ dan ook als een goed middel voor gevestigde users om uit te copy pasten om deze newbies te helpen.
- dit minimaal een jaar zou willen doen (als het project dan nog loopt)
Helaas beschik ik niet over een glazenbol die mij kan vertellen in wat voor situatie ik zit in de toekomst. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik het DC-en of een eventueel PV schap beu zal worden, daarvoor is het simpelweg te leuk. En ik laat me niet zo makkelijk het plezier bederven. Maarja je kan nooit zeggen welke situatie zich in de toekomst voortdoet.
-Het zou helemaal mooi zijn als hij/zij op IRC aanwezig is om mee te denken en te babbelen over alles wat op ons pad komt.
Ik bevind me niet vaak op het IRC, maar in een functie als PVer vind ik wel dat het een vereiste is. Mocht het zo lopen dat ik de nieuwe PV worden, staat naast icq en msn ook irc 24/7 aan, wel zal ik vaak afk zijn.
Zo, ik hoop dat ik zo voldoende heb vermeld wie ik ben en hoe ik tegen een PV schap aankijk. Mochten er nog onduidelijkheden bestaan beantwoord ik die graag.
Met vriendelijke groet,
Diederik "Haranaka" Lascaris.
Deze vacature sluit over één week precies (dat is dan 18-10-2004 rond de klok van 18:00).quote: Joh14vers6Naar aanleiding van het vrijkomen van het projectvertegenwoordigerschap van Seventeen-or-Bust soliciteer ik op deze functie.
Ik draai sinds begin september 2003 SoB en ben sinds dien met op het officiële forum en /5 bij SoB met raad en daad aanwezig. Tevens ben ik onder mijn eigennaam aangemeld bij http://wiki.seventeenorbust.com/index.cgi?ArnoudvR de developmentsite van V3 van de SoB client.
Als projectvertegenwoordiger van SoB wil ik de faq uitbreiden voor configuratie van de service-installer sobsvc incl. HT en voor configuratie voor Linuxgebruikers. (Het enige probleem wat ik hierbij heb is dat ik nog geen ervaring heb met de client met Linux.)
Tevens de betrokkenheid bij de ontwikkeling van V3 vergroten en zorgen dat mocht een systeem crashen er bij deze nieuwe client geen werk meer verloren gaat en daardoor ook die hatelijke minpunten ontstaan.
Mirc gebruik ik niet. MSN gebruik ik wel, zei het zelden ivm te hoog CPU gebruik van het progsel.
Er van uitgaande mijn solicitatie hiermee voldoende te hebben onderbouwd.
Met vriendelijke groet,
Arnoud aka Joh14vers6
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME