Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo, mijn pa gaat binnenkort uit china een mp3 speler meebrengen ik ben al op een paar chinese sites gaan kijken maar ik kan alleen het aantal megabites en het aantal yuan= chinese munteenheed afleiden. Kunnen deze in een andere taal gezet worden engels is goed moet nie perce nederlands zijn want uit chinese tekens word ik maar niet wijs :?
en kunnen jullie een paar merken opnoemen goede prijskwaliteit

Verwijderd

http://babelfish.altavista.com/

en dan chinees --> engels kiezen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik had het over de taal van de mp3 spelers mun vraagstelling was wel niet zo duidelijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 17:59:
ik had het over de taal van de mp3 spelers mun vraagstelling was wel niet zo duidelijk
ah, sorry :(, beetje verkeerd gelezen...

edit: als je zoiets bedoeld: http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=657 dan kan de taal wel veranderd worden, of zoek je een "gewone" mp3 speler?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 18:04 ]

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-11 21:06

B-lennium

Volvo 164 1975!

voer daar een chinese site in , en je kunt het zelf lezen ?

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 18:01:
[...]

ah, sorry :(, beetje verkeerd gelezen...
Nee, brak gevraagd... :O

wat voor een mp3 speler wil je hebben dan? hdd of flash?max budget?
voor flash zou ik msi mega 515 nemen, voor hdd -> Creative zen touch..
zijn ze in china goedkoper dan? :|

MSI GX660R for the win!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 14:54

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

In china zijn ze idd goedkoper, let wel op de invoersrechten hier op schiphol!
(tip: zorg dat je niet te veel inkoopt)

Verwijderd

Topicstarter
heel wat goedkoper hoor verschilt van merk per merk voor een europees/amerikaans merk 10-50€ goedkoper daar heb je ook al flash mp3 spelers met kleurenscherm voor zo'n 50€ ik zoek een flash mp3 speler liefst uitbreidbaar met een card SD ofzo een HD mag ook maar met een SD kaart heb je toch al kaarten van 5 gb :? Je heb ook namaak die kosten bijna niets maar geen garantie dan. Ze hebben daar ook al flash spelers met scherm om video's af te spelen beetje kleiner dan een floppy en fototoestel in je flashspeler zo van die dingen daarmee dat ik hem daar ga kopen want ze kosten minder en dan is het daar al uit terwijl we hier nog heeeeeeeeeel lang mogen wachten.
owja wil je echt daarnaar toe reizen om goedkoop te kopen dan denk ik dat singapure het goedkoopst is

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 14:54

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Waar baseer je dat allemaal op?
Garantie kan je uiteraard altijd naar fluiten :)
en kaarten van 5 gb worden heus wel wereldwijd ingevoerd...
Overigens klopt het wel dat het wannahave gehalte in de warenhuizen in azie toch wat hoger ligt! :)

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 18:18:
heel wat goedkoper hoor verschilt van merk per merk voor een europees/amerikaans merk 10-50€ goedkoper daar heb je ook al flash mp3 spelers met kleurenscherm voor zo'n 50€ ik zoek een flash mp3 speler liefst uitbreidbaar met een card SD ofzo een HD mag ook maar met een SD kaart heb je toch al kaarten van 5 gb :? Je heb ook namaak die kosten bijna niets maar geen garantie dan. Ze hebben daar ook al flash spelers met scherm om video's af te spelen beetje kleiner dan een floppy en fototoestel in je flashspeler zo van die dingen daarmee dat ik hem daar ga kopen want ze kosten minder en dan is het daar al uit terwijl we hier nog heeeeeeeeeel lang mogen wachten.
owja wil je echt daarnaar toe reizen om goedkoop te kopen dan denk ik dat singapure het goedkoopst is
Het is zeer onwaarschijnlijk dat een goedkope flashspeler SD-kaartjes van 5 GB gaat ondersteunen. Daarnaast zijn die kaartjes nog niet op de markt en zullen ze ongeveer 2x de prijs van een goed HD-speler hebben. Al met al niet echt de moeite waard.

Laat je niet leiden door lage prijzen, want vaak word je in die landen genept met de kwaliteit. Dan blijken ze na 3 weken uit elkaar te vallen.

Daarnaast zijn punten en komma's wel erg handig als je een berichtje post. Lees daarnaast de FAQ over het kopen in het buitenland, merci

Verwijderd

Topicstarter
IK baseer dit alles op wat de chinese websites aanbieden. IK was ook niet van plan om namaak te kopen want zoals hier aangehaald word deze vallen na enige tijd gewoon uit elkaar. En de flashspelers ondersteunen tot 5 gb in verschillende formaten, omdat ze films ofzo ook zouden kunnen afbeelden/afspelen. die met fototoestel zijn players van iriver.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ojjorz schreef op 11 oktober 2004 @ 20:56:
Het is zeer onwaarschijnlijk dat een goedkope flashspeler SD-kaartjes van 5 GB gaat ondersteunen.
Ik denk van wel aangezien bij SD kaartjes de controller in de kaart zelf zit en het apparaat theoretisch gezien kaartjes van welke grootte dan ook kan gebruiken. In de realiteit wordt de grootte beperkt door welk bestandssysteem er wordt gebruikt.
Pagina: 1