[Past dit] Asus A8V Deluxe + Hercules Radeon 9700 Pro

Pagina: 1
Acties:

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:12

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ik ben al een tijdje bezig een nieuw systeem samen te stellen en tot zover heb ik mijn zinnen gezet op in ieder geval een Asus A8V Deluxe, wat me een erg mooi bordje lijkt. Om toch alles even te double-checken gisteren de handleiding doorgelezen en daar stuitte ik op een stukje over het AGP slot waarbij ik niet zeker ben of dat goed gaat komen.

Er staat dat er alleen AGP kaarten in kunnen voor 1.5v en niet voor 3,3. Nou heb ik overal op de site van Hercules gekeken of ik daar informatie over kon vinden, maar helaas. Nu weet ik dus niet of mijn kaartje daar goed in gaat werken. Zijn er mensen die dezelfde kaart hebben of me kunnen vertellen of dat aldanniet goed gaat komen?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01-2025
Dat gaat zeker

check deze pagina maar eens:
http://www.ati.com/support/agpchart/agp.html

Hier zie je duidelijk dat je radeon 9700 alleen maar 3.3 volt vraagt wanneer hij op 2x agp draait!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:12

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ah kijk die info had ik nodig :) Dan kan ik vrolijk verder met samenstellen... ik helemaal blij! Dank u

[ Voor 15% gewijzigd door Kaastosti op 11-10-2004 18:13 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.