Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
edit: op Mozilla werkt het wel, of IE niet... IE is dus gaar?
Al IE leeggehaald, temp files geleegd, zelfs met een andere PC blijft hij op dezelfde pagina hangen...
(ik denk dat het niet aan React ligt maar aan mij, maargoed, toch het vermelden waard...)
[ Voor 29% gewijzigd door Nik op 12-10-2004 15:25 ]
- IE 6.0
- Firefox
nee, ik heb die screenshot's ook pas een kwartier/half uur later gemaakt.djluc schreef op 12 oktober 2004 @ 15:46:
@outerspace: het kan toch zijn dat diegene nadat je topics_list pagina geladen is pas zijn reactie geplaatst heeft?
* Outerspace heeft geen firefox / mozilla oid geinstalleerd, alleen maar Internet Explorer.
Dus ik kan / kon het verder ook niet testen. En moto-moi had er gister ook last van
Nu is het bij mij wel goed, maar toen niet
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 12-10-2004 17:02 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dan is het toch goed mogelijk wat ik zeg?nee, ik heb die screenshot's ook pas een kwartier/half uur later gemaakt.
Verder zou het ook nog kunnen zijn dat je een gecachte versie(op de server) zag omdat er nog een nieuwe aangemaakt moest worden.
Tsja, leuke theorie, behalve het feit dat 'ie nergens op slaatdjluc schreef op 12 oktober 2004 @ 19:05:
Verder zou het ook nog kunnen zijn dat je een gecachte versie(op de server) zag omdat er nog een nieuwe aangemaakt moest worden.
Al kan ik het gedrag ook niet verklaren.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
als je server vervangt door Proxy heb je misschien wel een mogelijke verklaringmoto-moi schreef op 12 oktober 2004 @ 19:17:
[...]
Tsja, leuke theorie, behalve het feit dat 'ie nergens op slaat
Al kan ik het gedrag ook niet verklaren.
Intentionally left blank
Lees: proxy-servercrisp schreef op 13 oktober 2004 @ 10:50:
[...]
als je server vervangt door Proxy heb je misschien wel een mogelijke verklaring
Ik gebruik dan ook helemaal geen proxy
[ Voor 20% gewijzigd door Osiris op 13-10-2004 13:39 ]
Mjah, alleen zit ik niet achter een proxy, en vertoonde dat topic bij mij hetzelfde gedragcrisp schreef op 13 oktober 2004 @ 10:50:
als je server vervangt door Proxy heb je misschien wel een mogelijke verklaring
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()