[Photoshop] "Digitaliseren van wapen"

Pagina: 1
Acties:

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Dit is een scan van een das. Het is geborduurd. Ik wil dit dus zeg maar "digitaliseren". Dat je dus niet meer ziet dat het geborduurd is. Gewoon in Zwart/Wit. Volgens mij bestond er zo'n functie in photshop, maar heb het lang niet gebruikt en heb geen idee meer hoe het heet of onder welke knop het zou kunnen zitten.

Afbeeldingslocatie: http://www.energia.nl/huyschlogogroot.jpg

Don't You stare there, Operate!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

Achtergrond kleur wegwerken met colorreplacer (of zo heet het toch in PSP), hier en daar wat puntjes wegwerken die nog blijven staan en dan converteren naar een 2bit kleurenpalet ofzo?
Heb je in <5 minuten gedaan lijkt me. :)

LinkedIn

Verwijderd

seppie schreef op 11 oktober 2004 @ 17:22:
Dit is een scan van een das. Het is geborduurd. Ik wil dit dus zeg maar "digitaliseren". Dat je dus niet meer ziet dat het geborduurd is. Gewoon in Zwart/Wit. Volgens mij bestond er zo'n functie in photshop, maar heb het lang niet gebruikt en heb geen idee meer hoe het heet of onder welke knop het zou kunnen zitten.

[afbeelding]
ok ik heb 'm in zwart/wit waar kan ik 'm heensturen? :)

• seppie

seppie

Wie anders?

Topicstarter
guitton AT gmail.com

Verwijderd

Wil je er nu een logo achtig iets van maken? Dan moet je niet met colorreplace ofzo gaan kloten, dat blijft er geborduurd uitzien. Enige nuttige optie lijkt mij om in een vectorprogramma zoals illustrator het wapen na te tekenen.

Voorbeeldje uit eigen portfolio van geborduurd wapen dat nagetekend is :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/24920/full.gif

• seppie

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Ja, het moet logo achtig worden. Hoe kan ik dat het beste doen in dat geval?

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 21:36
In dat geval zul je niet binnen Photoshop moeten gaan zoeken, maar naar Illustrator grijpen. Volg wat tutorials, en probeer je logo dan over te trekken met bijvoorbeeld de Pen Tool.

Dato DUO synth voor twee

Pagina: 1