WhatPulse-project ook op de frontpage?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:35
nero355 in "WhatPulse Online keyboard en muis tracke..."

Dit soort reacties komen in dit topic nu regelmatig voor.... Zou een nieuwsposter in dit topic misschien aan kunnen geven waarom er wel/niet iets over het GoT Whatpulse team wordt geplaatst op de FP? Een officieel statement van de newscrew zou wat twijfel wegnemen namelijk :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Even een persoonlijke reactie:

Met zo'n reactie (als die van nero355) zorg je iig niet voor sympathie.
Dat "domme projectje" hattrick telt ondertussen al 26 delen op got, whatpulse telt er 3
De "Berichten van Got" zijn er niet om een project populair te maken, maar om aandacht te besteden aan een belangrijke subcommunity. Zorg daar eerst zelf voor, en dàn kom je op de fp

En dan nu een reactie als nieuwsposter:
Een community/activiteit/project moet eerst tot bij ons geraken vooraleer we erover kunnen schrijven. Iets voorstellen kan via mail, nieuwssubmit of desnoods via de moderators van je forumonderdeel (die zorgen wel dat het dan bij de juiste personen terechtkomt als het goed is).
Het is ook niet omdat hattrick aandacht gekregen heeft, dat nu elk willekeurig projectje meteen ook op de frontpage moet natuurlijk. Overigens vindt iedereen zijn eigen project veel belangrijker dan dat andere kleine dingetje, dat is nu eenmaal de natuur van de mens.

Het belangrijkste is dus eigenlijk imo: Een project moet eerst zelfstandig bewijzen dat het groot kan worden/zijn, om een plaatsje op de frontpage te verdienen. Iedereen kan zaken doorgeven aan de redactie, die op haar beurt zal beslissen of er al dan niet een frontpage-item over gemaakt zal worden. In principe wordt over die beslissing niet gediscussieerd, omdat de redactie anders een voltijdse baan heeft aan het beargumenteren van hun beslissingen. Voor dergelijke projecten zul je hoogstens misschien even iemand op icq kunnen aanspreken voor een korte motivatie, al is dat iets wat de redactie (waar ik geen deel van uitmaak) moet beslissen

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ik kan me niet herinneren ooit een mail te hebben gezien op redactie (at) tweakers.net of een item in de nieuwssubmit, over dat WhatPulse-project. Misschien verdient het best een plaatsje op de FP, maar de redactie en overige nieuwscrew schuimt nu ook niet heel GoT af op zoek naar zaken die mogelijk een vermelding op de FP kunnen krijgen.

Ergo: gebruik de nieuwssubmit of stuur een mailtje naar de redactie, dan kunnen we ernaar kijken. Zie ook dit topic, en dan vooral de reply van Wouter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:35
Yoeri schreef op 11 oktober 2004 @ 17:04:
En dan nu een reactie als nieuwsposter:
Een community/activiteit/project moet eerst tot bij ons geraken vooraleer we erover kunnen schrijven. Iets voorstellen kan via mail, nieuwssubmit of desnoods via de moderators van je forumonderdeel (die zorgen wel dat het dan bij de juiste personen terechtkomt als het goed is).
Steve schreef op 11 oktober 2004 @ 17:05:
Ik kan me niet herinneren ooit een mail te hebben gezien op redactie (at) tweakers.net of een item in de nieuwssubmit, over dat WhatPulse-project. Misschien verdient het best een plaatsje op de FP, maar de redactie en overige nieuwscrew schuimt nu ook niet heel GoT af op zoek naar zaken die mogelijk een vermelding op de FP kunnen krijgen.

Ergo: gebruik de nieuwssubmit of stuur een mailtje naar de redactie, dan kunnen we ernaar kijken. Zie ook dit topic, en dan vooral de reply van Wouter :).
Hmm... ik kreeg de indruk dat dit wel gedaan was?
Vunzz schreef op 18 augustus 2004 @ 22:20:
399 leden alweer en natuurlijk dik in de top 50.

Als we in de top 25 komen ga ik weer een niewspost doen op de frontpage, misschien wordt het deze keer wel geplaats...

Keep on going strong :Y)

Verder, ik zeg ook helemaal niet dat er iets over whatpulse op de frontpage *moet* komen ofzo, ik erger me alleen aan de mensen die in het whatpulse topic klagen dat het niet op de fp staat... ik wilde gewoon een beetje duidelijkheid :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
XanderH schreef op 11 oktober 2004 @ 17:10:
[...]

[...]

Hmm... ik kreeg de indruk dat dit wel gedaan was?

[...]
Ik denk dat dat dan eens via een DPC-nieuwspost is gebeurd. Ervan uitgaande dat Whatpulse een DPC-project is. Ik ken het namelijk verder helemaal niet. Voor de rest sluit ik me aan bij Yoeri in "[nieuws] WhatPulse" :) .

[edit]
O ja, ook een titeleditje doorgevoerd :) .

[ Voor 7% gewijzigd door Harm op 11-10-2004 19:16 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:15

FlashBang

Hoi.

Steve schreef op 11 oktober 2004 @ 17:05:

Ik en vele anderen hebben al een submit gedaan anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het lijkt me beter als er vanuit het project een mail naar redactie (@) tweakers.net gestuurd gaat worden. Dan kunnen we een en ander overleggen en dat is wat handiger dan de submit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Mail ontvangen en beantwoord.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.