[Simcity 4 Rush Hour] Geen hoofdstraten / avenues

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:03
Het probleem is heel simpel. In Simcity 4000 met Rush Hour expansion zie ik geen hoofdstraten die ik aanleg. Ze liggen er wel, maar ik kan ze niet zien. De rest van het spel werkt allemaal wel prima.

Ik heb pas mijn pc opnieuw geformatteerd, en daarvoor werkte het prima. Het enige verschil met eerst is dat ik nu Windows XP SP2 draai. Ik bezit van beide spellen de originele versies.

Op internet heb ik één bericht gezien van een persoon die hetzelfde probleem had, maar daar staat geen oplossing bij.

Een hele reïnstall heeft geen zin gehad, de update van simcity.com heeft ook geen zin. Voor mij houd het nu echt op. Iemand die bekend is met dit probleem :?.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:05

aapelite

Do the kirby!

Ik heb het ook gehad, toen ik het spel orgineel kocht was het weg, en bij 3 vrienden van mij die hetzelfde hadden met de minder legale versie was het ook weg met de officiele versie...

Maar in ieder geval heb je al eens geprobeerd het nogmaals opnieuw te installeren, andere drivers, gebruik je misschien een crack, zoja probeer de officiele cd.

• Dennis
Ik heb de officiële CD en ik gebruik geen crack of illegale versie. Drivers kunnen het niet zijn want die zijn niet gewijzigd.

• Dennis
Advies van Electronic Arts: geen SP2 gebruiken.

:{.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Ik heb wel eens dergelijke problemen met andere spellen gehad wanneer je updates direct na het installeren van de eerste versie installeerd, zonder het spel tussen door opgestart te hebben (was meen ik oa. met The Sims)

Probeer eens een schone install van het spel, dan een paar minuutjes spelen en je game saven. Even rebooten, en dan pas je update erover heen jagen.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 17-10-2004 22:43 ]

• Dennis
frickY schreef op 17 oktober 2004 @ 22:42:
Probeer eens een schone install van het spel, dan een paar minuutjes spelen en je game saven. Even rebooten, en dan pas je update erover heen jagen.
Dat heb ik geprobeerd bij de 2e installatie, maar had geen effect.

Met SP1 overigens werkt het nu weer perfect.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
En nu alsnog SP2 erover heen kwakken durf je zeker niet aan?

• Dennis
Daar voel ik inderdaad weinig voor. Als ik SP2 wil dan doe ik wle mijn andere slipstream CD erin.
Pagina: 1