Toon posts:

d865perl mobo 5.1 geluid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers, :)

ik heb een vraag i.v.m. het geluid van een intel d865perl mobo, ik heb gelezen dat dit mobo 5.1 geluid ondersteund, maar nu vraag ik mij af hoe dit in z'n werk gaat, sorry als dit een beetje nooberig klinkt maar logische geizen heb je toch maar 3 jack aansluitingen aan je mobo, ( line in, line out, micro )
hoe gaat die 5.1 aansluiting dan in z'n werk? :?
:?
alvast bedankt,

Verwijderd

Je kan dat dan instellen. Line in verandert dan in een uitgang voor rear-speakers en mic verandert volgens mij ook, voor de subwoofer denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 16:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, de andere 2 jacks worden dan gebruikt voor rear center en subwoofer, maar welk setje zou ik nu nemen? mijn eisen liggen niet hoog en mijn budget is +-100€

Verwijderd

Nou.........als je eisen niet hoog liggen........de goedkoopste denk ik. Of niet?

Verwijderd

Topicstarter
ik had gedacht aan philips mms460

http://www.aanbodpagina.n...s460_speakers_80w_rms.asp

maar ik weet niet goed wat al die watts betekenen, satelliet speakers van 10watt rms, en een subwoofer van 30 watt rms, is dit veel of weinig?

Verwijderd

Nou het aantal watts, dat is het vermogen. Dus het voltage keer ampèrage. Denk maar aan de kilowattuur (kwh) meter bij jullie in de meterkast. Maar ik weet er niet zo veel van verder, dus of dat een goeie is kan waarschijnlijk iemand anders wel beoordelen.
Pagina: 1