Toon posts:

Welke software

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben nieuw hier maar hoop dat ik in de goede topic zit.
Ik wil met mijn computer die thuis op zolder staat een internetserver maken.
Er zijn twee of drie internet adresen die ik gewoon thuis in eigen beheer wil laten draaien.
Ik ben een leek op dit gebied dus wie weet wat ik nodig heb.
Tevens wil ik er wel een e-mail programma bij hebben waar ik gewoon e-mail adressen kan maken voor die site's.

Wie heeft er diversen info over.

Het gaat om een pentium 3 733 Mhz met 512 MB en 60 GB HD.
Weet niet of dit voldoende is.
Deze pc wordt alleen gebruikt om te downloaden op dit moment en verder niets.

Mvg. Peter ;)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:41

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi bandiet2000 !

Ik zie dat dit je eerste topic is op het forum, dus als eerste welkom! :)

Zoals je hebt gezien bestaat het forum uit een aantal subforums en heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) een aantal eisen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Verder gaat Programming & Webscripting over het zelf programmeren van software. :) Daar is in jouw geval geen sprake van. :) Sterker nog, je hebt helemaal geen programmeerprobleem :) Je wilt een programma hebben wat iets voor jou kan doen. Dit hoort thuis in Software Algemeen :) Ik verplaats hem echter niet; ook daar hebben ze een aantal eisen. Een van de eisen is dat je een stuk zelfonderzoek doet en zelf ook rondkijkt voor programma's. Kortom, een stuk zelfwerkzaamheid. Dit blijkt niet uit je post, vandaar dat er een goede kans is dat hij ook daar dicht gaat.

Je kan in Software Algemeen een nieuw topic openen, maar let wel op de daar geldende policy :)

In ieder geval, voor dit topic zie ik weinig bestaansrecht in dit forum, vandaar dat ik hem dicht doe :) Veel plezier nog op GoT!

Veel plezier nog op het forum :)

[ Voor 95% gewijzigd door gorgi_19 op 11-10-2004 16:32 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.