MS access Query

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• BtheChange
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Beste mede gotechers ik heb voor een bedrijf waar ik momenteel werk een opdracht gekregen om de update te cheken.
Ik dacht toen van ik maak een db aan die dat allemaal zelf doet maar nu zit ik met een probleem: Ik moet namelijk een query (of iets anders) hebben die een tabbel filterd, de waarde waarop deze filter moet werken moet opgezocht worden in een tabel en als de ze waarde niet overeen komen moeten ze in een tabel gezet worden. Het is dus niet zo dat hij filterd of ze er wel inzitten nee hij moeten filteren op de gegevens die er niet inzitten

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-04 18:17

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

En waar zit het probleem? Welk sql-statement heb je tot nu toe zelf al bedacht, en waar gaat het mis? :)

Heb je ook al gekeken op http://www.w3schools.com/sql ; hier staan ook nog eea aan voorbeelden :)

[ Voor 33% gewijzigd door gorgi_19 op 11-10-2004 16:01 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• BtheChange
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Dankje wel

Dat is precies de site die ik nodig had

:) :) :) _/-\o_ _/-\o_ :D :*)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37
Hallo Bartje1826,

Welkom op got :), maar net zoals overal hebben we hier ook enkele regeltjes.. Eentje hiervan is, doe eerst zelf een beetje eigen resarch en dit geval was dit zoeken op google naar query geweest. Zou je dit in het vervolg eerst eens willen doen?

Verder is het verstandig om Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got eens door te lezen, en kijk ook eens goed naar de omschrijvingen bij de fora's hier op got dan weet je ook waarom deze vraag niet in "Windows Operating Systems" hoort ;).

Dit topic is gesloten.