Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik ben op zoek naar een mp3-speler met line-in...

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 11:44
ik ben op zoek naar een goede mp3 speler met zoiets van 30 gb ruimte.

Maar ik heb een vereiste: hij moet ook direct kuinnen opnemen vanaf mijn versterker of mixer. Dus met een verloop stuk van tulpstekker-naar-stereoplug in de line-in van de mp3 speler, zodat ik mixen kan opnemen. Als het ware een record functie

Nu valt de Ipod dus al af, daarvan weet ik zeker dat ie dat niet kan, heeft geen line-in. Ik weet niet of de creative Zen zoiets heeft? Dus weet iemand waar ik naar welke merken ik moet kijken die zoiets kunnen?

o en behalve de Archos Jukebox recorder, die is echt afgrijselijk leklijk.

Verwijderd

Xclef HD-500 (20/30/40/80GB)
Xclef HD-800 (20GB)
iRiver H120/140 (20/40GB)

• johan12
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:54:
Xclef HD-500 (20/30/40/80GB)
Xclef HD-800 (20GB)
iRiver H120/140 (20/40GB)
deze hebben allemaal voice record functie, maar kunnen deze ook echte sets van ong 2 uur in een keer opnemen op de hd? en welk merk is beter xclef of iriver ?(iriver is namelijk een stuk duurder)

Verwijderd

Ik vind dat de XCLEF goed opneemt.
Met de iRiver ben ik niet bekend.

Bij de xclef krijg je een male-male stekkertje erbij. In ieder geval zo'n plugje wat je ook bij de hoofdtelefoon hebt. 3,5 mm geloof ik.

Je kunt net zolang opnemen als je wilt met de xclef. In een oude firmware zit wel een bug dat ie maar tien minuten kan of iets dergelijks, maar met een firmware upgrade (is heel simpel) is er dus niets aan de hand.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 23:11
Iriver is een topmerk... zoniet het topmerk onder de audio/video spelers... als je pure kwaliteit wil zit je goed met een Iriver... de H serie kan in zeer goede kwaliteit direct opnemen naar MP3..... 20 of 40GB dus dat zijn errug veel uren... :D Bovendien heeft het ook nog eens een digital out... en ondersteuning voor hoop dingen...

je kan ook zelf op zoek gaan naar specs trouwens

• johan12
ok ben even gaan vergelijken, maar de xclef valt voor mij af, hij is te zwaar (bijna 100 gram zwaarder nl. 255g tegenover 160 van de iriver) en ook is hij groter.

Nu ben ik ook de Philips hdd120 tegengekomen, die is vergelijkbaar met de iriver hd120. Zou deze ook goed zijn? de Iriver heeft alleen meer fucnties, en kan ogg vorbis weergeven wat een betere kwaliteit weergeeft. Wat is jullie mening overde philips?

Maar goed heeft iemand verder nog wat suggesties of heb ik de beste opties nu wel gehad?

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

johan12 schreef op 11 oktober 2004 @ 19:10:
ok ben even gaan vergelijken, maar de xclef valt voor mij af, hij is te zwaar (bijna 100 gram zwaarder nl. 255g tegenover 160 van de iriver) en ook is hij groter.

Nu ben ik ook de Philips hdd120 tegengekomen, die is vergelijkbaar met de iriver hd120. Zou deze ook goed zijn? de Iriver heeft alleen meer fucnties, en kan ogg vorbis weergeven wat een betere kwaliteit weergeeft. Wat is jullie mening overde philips?

Maar goed heeft iemand verder nog wat suggesties of heb ik de beste opties nu wel gehad?
Ik wilde het niet doen, maar aangezien dit al de derde onzin post is zonder enig onderzoek kan ik niet anders dan roepen:

Use The Fuckin' Search.... *slotje*

Kortom, zoek zelf even wat specificaties op, wij kunnen hiervandaan niet zien wat jij nou precies wil hebben. Veel spelers hebben een line-in om op te nemen, en al die spelers hebben verschillende specs die voor sommige mensen goed, en voor sommige mensen slecht zijn.

Misschien heb je wat aan de volgende sites:

www.google.nl

www.kieskeurig.nl

Astu

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
i-river heeft dus een beperking. max 175mb mp3 en max 600-700mb wav bij het opnemen. (en dan weer overnieuw beginnen) bovendien vind ik de kwalieit helemaal niet geweldig. zo nu en dan zitten er haperingen of klikken in de opname. Ik praat nu over de H1xx serie en ik neem op via een externe microfoon+voorvesterker en een versterker/mixer. beide dmv analoog line-in.

De philips mp3 speler heb ik zelf niet getest. Ik ben i.i.g. teleurgesteld in mijn i-river mp3 speler, omdat de opneemfunctie belangrijk voor mij is en deze dus niet feilloos blijkt te werken.

[ Voor 29% gewijzigd door Paquito op 12-10-2004 00:51 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij de specs op de genoemde sites in dit topic staat wel of mp3 spelers een line-in hebben en on-the-fly kunnen coderen naar mp3.
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, direct een topic openen is niet de bedoeling.
In GT verwachten we namelijk dat je eerst zelf zoekt voordat je een vraag stelt, daarom gaat dit topic dicht

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.