Toon posts:

Username mailer/Passmailer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom krijg ik dit niet aan het werken?

Ik wil iets bij V&A zetten, maar daarvoor moet ik mijn password weten en helaas weet ik niet meer zo uit mijn hoofd wat dat is. Dus ik wilde bij de passmailer ff een nieuwe laten opsturen:
Sorry, maar die username/email combo is nonexistent
Dus mijn gedachte was... ik heb het verkeerde e-mail adres ingevuld. Vele e-mailadressen geprobeerd die ik ooit eens gebruikt had. Zonder succes. Idee:

Op mijn profiel zie ik mijn e-mail adres.. Dit e-mail adres vul ik in mijn username mailer....
Sorry, maar die username/email combo is nonexistent.
zucht.. raar?

Help?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je bent er van op de hoogte dat de registratie op GoT je niet direct registreert op de frontpage? De database van gebruikers is op dit moment nog gescheiden, pas na de bekende merge hoef je je maar één keer te registreren.

Zie ook dit stuk.

[ Voor 18% gewijzigd door Laurent op 11-10-2004 15:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar om dus te mergen moet ik mijn password hebben van GoT.. Waar is die passmailer dan te vinden?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:51

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:55:
Ja maar om dus te mergen moet ik mijn password hebben van GoT.. Waar is die passmailer dan te vinden?
http://www.tweakers.net/my.tnet/?action=passmailer ; wel eerst uitloggen op www.tweakers.net :)

en die merge kan niet gedaan worden; dat wordt in een later stadium gedaan. Nu heb je nog 2 aparte inlogaccounts; een voor de frontpage, een voor het forum. Dat je toevallig dezelfde inlognaam hebt, wil niet zeggen dat het beiden hetzelfde is.

[ Voor 34% gewijzigd door gorgi_19 op 11-10-2004 15:57 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je kunt niet zelf mergen. De "merge" is iets wat in de toekomst gepland staat door de beheerders van 't geheel.
Tot nu toe moet je nog apart voor 't forum/frontpage registreren :)

Je kunt wel je voorkeur opgeven enzo

[ Voor 17% gewijzigd door Osiris op 11-10-2004 15:57 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid. Op GoT heb is er een compleet andere database. De merge, waar ik het eerder over had, komt pas over een aantal maanden of misschien langer.

Er is een scriptje om te zorgen dat, na de merge, de twee gebruikersaccounts gekoppeld zijn. Op dit moment heb je daar nog niks aan; je hebt geen account op de frontpage: dan valt er weinig te koppelen. ;)

De passmailer op GoT is anders dan die van de frontpage, omdat beiden een andere database hebben. Waarschijnlijk zal je je op de frontpage nog gewoon moeten registreren.

[ Voor 4% gewijzigd door Laurent op 11-10-2004 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel een account maar weet niet welke of ben het wachtwoord kwijt

Weet je je wachtwoord of username niet meer, of wil je iets in je profiel laten wijzigen, dan kun je voor de frontpage terecht op TFF, en voor GoT op SeM of mailen naar gathering@tweakers.net.
ah.. daar las ik overheen.. close topic maar :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje richting Frontpage Algemeen voor further reference :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ik neem aan dat dit jouw FP-account is: http://www.tweakers.net/gallery/121823

Ik kan je een nieuw wachtwoord toesturen, e-mailadres dat momenteel ingesteld is, heeft student.tue.nl als domein.

Verwijderd

Topicstarter
Steve schreef op 11 oktober 2004 @ 16:27:
Ik neem aan dat dit jouw FP-account is: http://www.tweakers.net/gallery/121823

Ik kan je een nieuw wachtwoord toesturen, e-mailadres dat momenteel ingesteld is, heeft student.tue.nl als domein.
het is niet nodig, heb alles alweer voor elkaar... :)

accounts zijn ook samengevoegd en zo... wat mij betreft kan dit topic gewoon dicht, heb mijn digitale camera al in V&A kunnen zetten

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Samengevoegd zijn ze trouwens nog niet :) alleen kan je al je voorkeur opgeven voor de merge (samenvoeging).
Pagina: 1