[XP SP2] Melding over registerherstel blijft terugkomen*

Pagina: 1
Acties:
  • 801 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nielzkuh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-11-2018
Een kennis van me heeft een nieuwe computer gekocht op een vreemde wijze bleef hij ineens hangen bij het Welcome scherm in WinXP Pro SP2, waarschijnlijk na het installeren van videobewerkingssoftware.
Nu heb ik Laatst bekende juiste configuratie gedaan dmv F8, en toen werkte alles weer wel, echter elke keer dat het systeem nu opgestart wordt geeft Windows een venster met Registerherstel dat het register succesvol is hersteld, echter dit venster blijft terugkomen wat kan ik hieraan doen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

nielzkuh,

Op GoT hebben we een aantal regels op gesteld waar een topic aan moet voldoen - deze regeltjes hebben we volop beschreven in allerlei FAQ's, Policies en meer van dat leuks.

Ik haal er even 3 belangrijkte punten uit:
  • Probeer je probleem eerst zelf op te lossen - en vermeld dan ook wat je al geprobeerd hebt. Waar heb je op gezocht, en wat heb je gevonden? Wat was het resultaat. Ben hier een beetje specifiek in.
  • Kies een goede topic titel uit die je probleem kort en bondig omschrijft - en in Windows Operating Systems - zet altijd de Windows versie in je topic titel. Zie verder de Windows Operating Systems Policy over je topictitel.
  • Geef genoeg relevante informatie, 'een venster met Registerherstel dat het register succesvol is hersteld' is veel minder zinvol dan de *exacte* melding :)
Pas jij je topic start nog even aan, dan pas ik je topic titel aan :)