NZXT Guardian case vraag:

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:29
Ik vroeg me af:
Als ik deze kast bij Freezinghardware koop zit er dan een voeding bij? misschien heeft iemand er 1 besteld en weet ie of er een voeding bij zit.
En ik heb gelezen dat er een Non removable motherboard tray inzit wat betekent dit?

alvast bedankt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tripwire999 schreef op 11 oktober 2004 @ 15:20:
Ik vroeg me af:
Als ik deze kast bij Freezinghardware koop zit er dan een voeding bij? misschien heeft iemand er 1 besteld en weet ie of er een voeding bij zit.
mail je even naar freezing hardware, die kunnen je het vast precies vertellen.
En ik heb gelezen dat er een Non removable motherboard tray inzit wat betekent dit?

alvast bedankt.
Dit betekent dat de mobotray die erin zit niet uitschuifbaar is.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Toch niet echt moeilijk te vinden? De leverancier kan het je sowieso wel vertellen.

In de reviews die te vinden zijn zie je een plaatje van de binnenkant duidelijk een Orion voeding en in de specs een magere specificatie:
The PSU, has 6 molex connectors, more than enough to run a system. It also includes a floppy connector. The standard 6 pin connector (rarely used) and the 4 pin 12v connector also included on the PSU. The PSU ratings: 3.3V is at 35a, the 5V is at 36a and the 12V is at 17a
"een Non removable motherboard tray" is letterlijk wat er staat, een niet verwijderbare moederbordplaat/lade. Dit betekent dat je bij de montage die plaat er niet, zoals bij sommige andere kasten, uit kunt halen maar het MB in de kast moet monteren.

Jammer dat ze mijn naam misbruiken voor een case. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Guardian Angel op 11-10-2004 15:31 ]

ARME AOW’er

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:29
oke thx :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Eerst zelf ff logisch nadenken ajb :)

Dit topic is gesloten.