Mijn AX800-pro wil het beeld wel uitbreiden naar mn tv scherm, dus je zou denken geen probleem.... maar voordat ik dit aan de gang had kon ik in de instellingen forceren dat hij een tv-scherm zou zien. Dit is niets anders dan het enablen van de instellingen. Hier kon ik bij het primaire scherm aanklikken of ik wilde klonen of uitbreiden... prima dacht ik maar nu het daadwerkelijk werkt kan ik hier niet meer aanklikken dat ik wil klonen oid... maar alleen welk scherm primair moet zijn.
Dus als ik nu een Divx aanzet en dan naar de TV sleep en dan volledig scherm maak gaat e hem afspelen op mn primaire scherm (CRT) en om nou iedere keer het primaire scherm aan te passen is ook zo wat. verder kan ik bij het tabje overlapping en dan cinema modus niets aanklikken en staat er dat dat alleen kan als je meer als 1 scherm gebruikt
volgens mij zie ik daar de knoppen die ik wil maar ja....
Rebooten help in ieder geval niets, de tv-out ontkoppelen en we aankoppelen en dat gecombineerd met rebooten geeft ook 0 al request.
waar is het toch fout gegaan....
Dus als ik nu een Divx aanzet en dan naar de TV sleep en dan volledig scherm maak gaat e hem afspelen op mn primaire scherm (CRT) en om nou iedere keer het primaire scherm aan te passen is ook zo wat. verder kan ik bij het tabje overlapping en dan cinema modus niets aanklikken en staat er dat dat alleen kan als je meer als 1 scherm gebruikt
Rebooten help in ieder geval niets, de tv-out ontkoppelen en we aankoppelen en dat gecombineerd met rebooten geeft ook 0 al request.
waar is het toch fout gegaan....
De enige echte