Toon posts:

zijn er 30 mm led fannetjes ? :P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op google gezocht, de hele pricewatch afgegaan andere zoekmachines gebruikt :) maar ik kan ze niet vinden, toch hoop ik dat iemand van jullie ze toevallig ergens heeft zien staan.
het is namelijk voor een removable harddisk :p
iemand anders nog andere leuke , mooie tips ? :P

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 22:34

cdoens

Peugeot-gek

Ben je ze wel tegengekomen in doorzichtig plexiglas? Anders kun je ze zelf maken (loep/microscoop erbij is bij 30 mm fannetjes dan wel handig ;) )

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je ze neit kan vinden, dan maak je ze toch zelf? Ik bedoel, er zijn vast wel transparante fans te vinden van 30mm te vinden. Dan mod je er zelf wat ledjes in en klaar, je hebt een led-fan :+

Voor zover mij bekend is, zijn er geen kleinere led-fans. Heb tot nu toe eigenlijk als kleinste led-fan eentje van 60mm gezien.

Verwijderd

Volgens mij zit er op mijn gigabyte ga-8knxp eentje op het dps2 kaartje (meen dat die 3 cm is), een blauwe, dus je zou gigabyte es lief kunnen mailen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 14:21:
Volgens mij zit er op mijn gigabyte ga-8knxp eentje op het dps2 kaartje (meen dat die 3 cm is), een blauwe, dus je zou gigabyte es lief kunnen mailen...
he verrek :/ die had ik zelf kunnen bedenken :D dat was mn vorige moederbord :p :D

en @ fludizz :) kheb tijdens mijn zoektocht ook geen transparante 30 mm's gevonden :( anders had ik die idd wel gemod met ledjes :p

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:44
In wat voor koeler moet dat dan? want ik heb laatst een coolermaster cooldrive 3 gemod met ledjes in een andere kleur, en die was 40 mm... Eventueel zou je ook de originele fan kunnen spuiten (zilver of wit) en dan ledjes erin modden... Dit geeft ook al een zeer redelijk resultaat...

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
ik heb 2maal een 9.2cm led fan nodig die echt fel licht geeft!!
ik heb eerst eentje via internet gekocht maar die is heel zwak en in de winkel hebben ze nergens 92mm met leds erin!! iemand een site of weet iemand een winkel???

Verwijderd

Topicstarter
ja ik denk idd dat ik dat lekker doe :P
ff door t huis zoeken naar ledjes :p
want sjah :P kmoet op school natuurlijk wel de mooiste schijf hebben he :P
DaannO schreef op 11 oktober 2004 @ 18:04:
ik heb 2maal een 9.2cm led fan nodig die echt fel licht geeft!!
ik heb eerst eentje via internet gekocht maar die is heel zwak en in de winkel hebben ze nergens 92mm met leds erin!! iemand een site of weet iemand een winkel???
ik zou voor een round neon gaan ;) die aan een transparant fannetje hangen ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 18:11 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:44
tja, ik heb wel ervaring met ace-systems, die hebben ze wel en tja, fel, het blijven natuurlijk 4 ledjes...

• DaannO
[...]

ik zou voor een round neon gaan ;) die aan een transparant fannetje hangen ;)[/quote]

jah ik vind het best als het mooi licht geeft!!! maar weet iemand een winkel of site??!!

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op 11 oktober 2004 @ 18:14:
[...]

ik zou voor een round neon gaan ;) die aan een transparant fannetje hangen ;)
jah ik vind het best als het mooi licht geeft!!! maar weet iemand een winkel of site??!![/quote]

ik geloof dat alternate round neons heeft :)

• DaannO
nee alternate heeft geen 92mm met leds iemand anders please?!!? ze moeten goed fel zijn!!!

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-01 01:32
DaannO schreef op 11 oktober 2004 @ 21:07:
nee alternate heeft geen 92mm met leds iemand anders please?!!? ze moeten goed fel zijn!!!
Koop een transparante 92MM fan bij je grote pcboer-vriend.
Ga je naar www.worldled.com (geloof ik) bestel je eventjes wat x000 MCD ledjes (kleur naar keuze) gooi je die in de fan ...

ét voila

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

• DaannO
Silent Hunter schreef op 11 oktober 2004 @ 21:13:
[...]

Koop een transparante 92MM fan bij je grote pcboer-vriend.
Ga je naar www.worldled.com (geloof ik) bestel je eventjes wat x000 MCD ledjes (kleur naar keuze) gooi je die in de fan ...

ét voila
klinkt heel super maar ik krijg een nieuwssite!!! is ook leuk want nu ben ik weer up 2 date maar dat zoek ik net niet.... :+
maar als je effe de goeie wil geven supr bedankt!!!! _/-\o_

Verwijderd

www.world-led.com bedoelt hij.

• DaannO
hmmzz jah zo een technikus ben ik niet dat ik het zelf inelkaar kan zetten maarjah anders moet ik maar goed zoeken in iedergeval bedankt!!!
Pagina: 1