Autocomplete in openoffice

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:47
Ik gebruik voor tekstverwerken meestal openoffice, erg fijn, maar zit nu toch met een irritant probleem. Openoffice heeft namelijk een soort van "autocomplete" hij herkent woorden die je eerder gebruikt hebt en completeerd dan het woord waar je mee bezig bent, erg fijn lijkt me dit. Maar ik weet niet hoe het werkt :{
Telkens completerrd ie het woord geselecteerd, maar welke toets ik ook indruk, het verdwijnt telkens weer :{ Zit al in de help te zoeken, maar kan daar nergens "autocomplete" vinden, maar ik weet niet welke term ze er wel voor gebruiken. iemand enig idee doe dit werkt?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Parody
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Standaard moet je op "Enter" drukken. In de opties kun je dat eventueel veranderen.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:47
Parody schreef op 11 oktober 2004 @ 13:33:
Standaard moet je op "Enter" drukken. In de opties kun je dat eventueel veranderen.
hm enter, das niet echt handig, kun je me misschien vertellen onder welke optie het valt? want ik kan het tussen de opties nergens vinden. wel bedankt alvast iig :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Ga naar Extra -> AutoCorrectie / AutoOpmaak -> Tabblad Woordinvulling en zet daar het vinkje voor Woorden Afmaken uit.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...