Toon posts:

Sennheiser koptelefoons

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar zijn deze koptelefoons te bestellen .. ?

Verwijderd

OVERAL! Bijna elke zaak verkoop wel sennheiser, zeker de wat betere speciaalzaak. Een aanrader is een HD570, echt een prachtding met een uitstekende bass en heerlijke kussens om je oren. Is f200,- wat best redelijk is voor z'n kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
fenks m8

en waar zijn ze op internet te bestellen..!?

Verwijderd

Die koptelefoons zijn aardig prijzig, daarvoor kan je beter in een winkel kijken welke jij het prettigst vind zitten/mooi vind klinken... ik zou er niet zomaar eentje online bestellen... :)

Verwijderd

Ik heb hier een HD 435 liggen maar ik zou niet weten of ie goed is of niet. Geen Ervaring met koptelefoons.

Kheb wel van mijn ouders gehoord dat ie 120 guldentjes heeft gekost.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tijdens lanparty van 2 dagen geleden die HD-570 opgehad.. geluid is erug goed.. en speelt ook fijn ..

iemand URL..?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je nog adressen online vindt, 25 januari ben ik jarig en ik denk dat ik van mijn verjaardagsgeld maar eens een eH 2270 of 2200 ga kopen... :9 :9 :9 :9

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

maar waarom online bestellen? de gemiddelde audio-winkel heeft een stapeltje van die dingen liggen en dan heb je nog mooi de mogelijkheid om verschillende modellen te beluisteren en te passen, ook erg belangerijk. Zeker met audio is het zo dat wat de een geweldig vind de ander weer niet kan uitstaan. De HD570 die ik zelf geweldig vind past bij mij uitstekend maar ik ken ook mensen die 'm nooit zouden willen omdat ie te groot en te zwaar is.

voor de prijs maakt het trouwens niet veel uit want ik geloof dat sennheiser vaste prijzen heeft want in alle winkels kosten ze evenveel.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 17:19

JT

VETAK y0

Die koptelefoons zijn iid top, kep de 570, dat is zo een super-vette-brute-mega-ultra-FOKKING GOEIE koptelefoon !

Maar je kan toch ook wel ff zelf kijken waar je die koptelefoons kan krijgen ? Ik ga toch ook niet vragen waar logitech muizen worden verkocht ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
maar ik ben lui.. ;)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 17:19

JT

VETAK y0

Hmmmmm....denk niet dat je me zusje/duivel verslaat...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik heb ze zelf niet op het internet kunnen vinden en e-mailen naar sennheiser@senneheiser.nl voor informatie werkt ook al niet. D'r is iets vaags met dat e-mail adres. Ik denk dat ik binnenkort maar eens naar 'buiten' ga...

Verwijderd

sennheisers zijn te koop bij de megapool, net een gekocht, prima ding

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, en lekker een oud topic omhoogschoppen :(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 14:51 schreef JvS het volgende:
Ja, en lekker een oud topic omhoogschoppen :(
ja anders krijg je allemaal gastjes die zeggen dat je de search moet gebruiken en RTFM enzo...en dat ik eerst de faq moet lezen. al die newbie zooi enzo :(

Verwijderd

Ben zeer blij met m'n HD 400 Headmax , maar ga wel eens investeren in zo'n RS60 wireless .

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 16 juni 2001 14:53 schreef DarthRaider het volgende:
ja anders krijg je allemaal gastjes die zeggen dat je de search moet gebruiken en RTFM enzo...en dat ik eerst de faq moet lezen. al die newbie zooi enzo :(
Dat slaat dus helemaal nergens op, want jij stelt geen vraag en zit niet met een probleem. RTFM en UTFS is hier niet eens van toepassing omdat je 'toevoeging' aan dit stokoude topic gewoon een losse flodder is.
sennheisers zijn te koop bij de megapool, net een gekocht, prima ding

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

What they said (JvS en Exerion)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.