Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kheb wel van mijn ouders gehoord dat ie 120 guldentjes heeft gekost.
iemand URL..?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
voor de prijs maakt het trouwens niet veel uit want ik geloof dat sennheiser vaste prijzen heeft want in alle winkels kosten ze evenveel.
Maar je kan toch ook wel ff zelf kijken waar je die koptelefoons kan krijgen ? Ik ga toch ook niet vragen waar logitech muizen worden verkocht ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
ja anders krijg je allemaal gastjes die zeggen dat je de search moet gebruiken en RTFM enzo...en dat ik eerst de faq moet lezen. al die newbie zooi enzoOp zaterdag 16 juni 2001 14:51 schreef JvS het volgende:
Ja, en lekker een oud topic omhoogschoppen
Verwijderd
Dat slaat dus helemaal nergens op, want jij stelt geen vraag en zit niet met een probleem. RTFM en UTFS is hier niet eens van toepassing omdat je 'toevoeging' aan dit stokoude topic gewoon een losse flodder is.Op zaterdag 16 juni 2001 14:53 schreef DarthRaider het volgende:
ja anders krijg je allemaal gastjes die zeggen dat je de search moet gebruiken en RTFM enzo...en dat ik eerst de faq moet lezen. al die newbie zooi enzo
sennheisers zijn te koop bij de megapool, net een gekocht, prima ding
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()