Tegenwoordig maak ik best regelmatig gebruik van Skype. Ik ben alleen die grote headsets beu en zoek eigenlijk zo'n headset met bluetooth die je ook voor je mobiele telefoon kan kopen. Mijn vraag: zijn dat aparte headsets of is er ook iets voor de pc te koop?
Je bluetooth adapter op je PC zal 'm gewoon als headset herkennen denk ik. Het zal meer aan de software en/of drivers die je gebruikt liggen of je het daadwerkelijk kunt gebruiken.
Denk ik......
Denk ik......
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik heb het op m'n PDA geprobeert, maar dat ging niet werken helaas. Wellicht was het alleen typisch dat model, maar toch is het best wel vreemd. Ik dacht altijd dat Bluetooth apparaten altijd met elkaar konden babbelen.
Het werkt gewoon; ligt er natuurlijk wel aan welke bluetooth profielen je bluetooth stack aankan. De bluetooth stack die in SP2 van XP zit kan dus geen headset en audiogateway profiel aan, en gaat dus niet werken. Als je een widcomm stack gebruikt dan zit dat er wel standaard in.
Ik gebruik het met msn en gebruik hem als headsetje als collega's mijn muziek weer niet kunnen waarderen..
Ik gebruik het met msn en gebruik hem als headsetje als collega's mijn muziek weer niet kunnen waarderen..
Ik gebruik een gewone Jabra Bluetooth headset voor de GSM ook voor Skype op mijn PC. Werkt prima.
Ik gebruik wel de WidComm-stack dus niet de standaard XP-stack. De WidComm-stack zat gewoon bij mijn MSI-Bluetooth-dongle als driver.
Ik gebruik wel de WidComm-stack dus niet de standaard XP-stack. De WidComm-stack zat gewoon bij mijn MSI-Bluetooth-dongle als driver.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Nou, ik had eerst een BT USB adapterje van Mycom met Widcomm stack en daarvan werkte de headset software gewoonweg niet goed. En een driver/software update heb ik niet gezien. Driver en software hacks m.b.v. IBM BT software werkte wel, maar was te buggy.Krypt schreef op 11 oktober 2004 @ 14:23:Als je een widcomm stack gebruikt dan zit dat er wel standaard in.
Heb een nieuwe (geloof van Belkin 100m versie) BT USB adapter gekocht en daarmee werkt mijn Jabra BT-200 headset als een zonnetje.
Ik heb dit ook wel eens geprobeerd en wilde niet werken bij me kreeg niet het goede profiel toegewezen van de software denk dat het aan de software ligt van me bluetooth dongle dus effe goed kijken of je ondersteunende bluetooth dongle koopt
Erhmm. ja.. klopt toch wat ik zeg, het zit wel in de widcomm stack..
Dat het niet goed werkt is meer de schuld van de fabricant door het niet fatsoenlijk implementeren van de stack.
Pagina: 1