Toon posts:

[KPN ADSL] Snelheidsverhoging December 2004

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Van verschillende mensen hoor ik dat er aankomende December een nieuwe ADSL snelheidsverhoging aan zit te komen.

Op een ander forum kwam ik zojuist ook het volgende bericht tegen

Beste allemaal,

een maat van me werkt bij KPN Telekom en die heeft mij zojuist te kennen gegeven dat in December weer een snelheidsverhoging op komst is. Hij kon mij helaas nog niet melden hoeveel het precies in zal gaan houden en ook geen exacte dagen, maar de verhoging komt er in ieder geval zei hij. Dacht dat ik dat wel even aan jullie mee kon delen :d Misschien dat we met de kerst dan nog wel sneller trekken Ik heb jullie iig op de hoogte gebracht.

xxxxx

Voorlopig zijn het nog geruchten natuurlijk maar gezien ik het al van verschillende mensen heb gehoord, en Chello een verhoging heeft aangekondigd lijkt me een upgrade voor KPN ADSL best aannemelijk.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
* bigfoot1942 kruist zijn vingers.
en ADSL lite (1120/354) mag best richting de 2048/512 of anders 1536/512 wat mij betreft.

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26
Dit kan best weer de zoveelste speculatie zijn :)

Maar aan de andere kant, de kabelaars verhogen ook hun snelheid :P

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
hoop dat ze de u/l es wat omhoog pompen nu :D download mag natuurlijk ook , 4/2 mbit zou leuk zijn :D

Verwijderd

lite zal wel iets van 2048/512 of maybe 2048/768 of 1024 dan bieden ze meer concurentie aan de kabel ;) maja het is allemaal speculaasen

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit zou niet verkeerd zijn voor KPN. Vergeleken BBNed en binnenkort ook vergeleken Chello, lopen ze qua down en uploadsnelheden behoorlijk achter. :P

WuSSiE: Meer dan 1Mbit upload zal er sowieso niet komen, dat kan niet met ADSL.

[ Voor 23% gewijzigd door kamerplant op 11-10-2004 15:26 ]

🌞🍃

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Eén groote speculatie, niets bevestigd, niets is zeker.

Zodra er betrouwbare informatie is, kan er wel een nieuw topic geopend worden. Dit heeft nu nog geen zin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.