Ik heb sindskort een dvd-brander (Nec ND 3500 dual layer) aangeschaft en meteen ook wat Princo dvd's erbij gekocht.
Ik heb geprobeerd om mijn oude games te back-uppen maar geen enkel kwam verder dan het laadsherm van de game zelf.
Ze zijn getest op 3 ps2's.
De eerste ps2 kwam niet verder dan de RDE scherm (rood scherm).
De 2e ps2 ging verder dan ps2 logo en daarna kreeg je een eeuwige zwarte scherm.
De derde deed het beste van allemaal en kwam bij de logo van de game zelf. (hoera !. ehm <_<)
Ik denk zelf dat ik niks verkeerds heb gedaan..
Ik heb de iso's met DVD decrypter op me harde schijf geschreven (mode -> iso -> read), En weer gebrand met DVD decrypter op 2x snelheid.
Is de media (princo) de grote probleem, zo ja waarom krijgt iemand in mij buurt games wel goed op een princo schijf.
Verdomde ##&*! wil niet zeggen hoe die dat doet, enige wat ik kreeg te horen was als volgt:
orginele ps2 spellen kun je niet zomaar copieeren moet eerst gekraakt worden
voor de rest kan ik je niet helpen.
Ze gebruikt nu bulkpaq's, Volgens mij is dat nog slechter dan princo en nog steeds flikt ze het om die dingen goed op schijf te branden.
Ik heb de volgende Systeem specificaties:
DVD-brander: Nec ND 3500 Dual Layer
DVD-Media: Princo DVD-R
CPU: 2,4ghz (geen id of dit er wat mee te maken heeft)
Ram: 512MB (geen id of dit er wat mee te maken heeft)
Zo te zien blijkt dat de media de boosdoener is.
Beste media om ps2 games te back-uppen is als volgt:
1- Apple
2- Verbatim
3- Tanyu Yoden
Het goedkoopste is volgens mij Verbatim.
Ik zal zo snel mogelijk een Verbatim schijfje ergens kopen en testen of het inderdaad klopt dat die beter zijn dan princo's (moet haast wel <_<).
m.v.g,
Bluekorrie
Ik heb geprobeerd om mijn oude games te back-uppen maar geen enkel kwam verder dan het laadsherm van de game zelf.
Ze zijn getest op 3 ps2's.
De eerste ps2 kwam niet verder dan de RDE scherm (rood scherm).
De 2e ps2 ging verder dan ps2 logo en daarna kreeg je een eeuwige zwarte scherm.
De derde deed het beste van allemaal en kwam bij de logo van de game zelf. (hoera !. ehm <_<)
Ik denk zelf dat ik niks verkeerds heb gedaan..
Ik heb de iso's met DVD decrypter op me harde schijf geschreven (mode -> iso -> read), En weer gebrand met DVD decrypter op 2x snelheid.
Is de media (princo) de grote probleem, zo ja waarom krijgt iemand in mij buurt games wel goed op een princo schijf.
Verdomde ##&*! wil niet zeggen hoe die dat doet, enige wat ik kreeg te horen was als volgt:
orginele ps2 spellen kun je niet zomaar copieeren moet eerst gekraakt worden
voor de rest kan ik je niet helpen.
Ze gebruikt nu bulkpaq's, Volgens mij is dat nog slechter dan princo en nog steeds flikt ze het om die dingen goed op schijf te branden.
Ik heb de volgende Systeem specificaties:
DVD-brander: Nec ND 3500 Dual Layer
DVD-Media: Princo DVD-R
CPU: 2,4ghz (geen id of dit er wat mee te maken heeft)
Ram: 512MB (geen id of dit er wat mee te maken heeft)
Zo te zien blijkt dat de media de boosdoener is.
Beste media om ps2 games te back-uppen is als volgt:
1- Apple
2- Verbatim
3- Tanyu Yoden
Het goedkoopste is volgens mij Verbatim.
Ik zal zo snel mogelijk een Verbatim schijfje ergens kopen en testen of het inderdaad klopt dat die beter zijn dan princo's (moet haast wel <_<).
m.v.g,
Bluekorrie
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 16:47 ]