Het moet toch niet gekker worden... Okay ik woon in een gehucht, maar we hebben een snelweg naast ons liggen dus het netwerk moet wel goed wezen. Maar gister had ik ineens geen bereik meer. Raar maar waar dacht ik.. Voor de rest niet over na gedacht.
Van morgen me telefoon gepakt en even geken en nog steeds plat.. Balen.
Ik bellen naar de klantenservice. En ze vertelde met dat het netwerk bij mij in het dorp en de rest van de omgeving totaal plat ligt. Alleen wat het probleem is weten ze niet en ook niet wanneer het gerepareerd wordt.. Heb nu al 2 keer dit gehoord ik heb meteen om 9 uur gebeld en net weer...
Het irritante van alles dat ik het voor me werk hard nodig heb.. en nu totaal niets kan doen.. (msn ligt ook nog eens plat dus lijk wel afgesloten te zijn met de buitenwereld:P, gelukkig werkt de normale telefoon nog
) Zal ik en andere mensen hier nog wat voor terug ontvangen, doormiddel van een brief sturen ofzo? En zijn er nog meer mensen die hier last van hebben.
Het lijkt me trouwens ook wel handig als orange en de rest van de providers een website maken waar hun status van netwerk opstaat...
Van morgen me telefoon gepakt en even geken en nog steeds plat.. Balen.
Ik bellen naar de klantenservice. En ze vertelde met dat het netwerk bij mij in het dorp en de rest van de omgeving totaal plat ligt. Alleen wat het probleem is weten ze niet en ook niet wanneer het gerepareerd wordt.. Heb nu al 2 keer dit gehoord ik heb meteen om 9 uur gebeld en net weer...
Het irritante van alles dat ik het voor me werk hard nodig heb.. en nu totaal niets kan doen.. (msn ligt ook nog eens plat dus lijk wel afgesloten te zijn met de buitenwereld:P, gelukkig werkt de normale telefoon nog
Het lijkt me trouwens ook wel handig als orange en de rest van de providers een website maken waar hun status van netwerk opstaat...
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8