Toon posts:

Instellingen linksys Wag54G met Kpn ASDL direct

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mij helpen met deze instellingen,

Ik heb van Kpn gebruikersnaam en wachtwoord gekregen, maar ik krijg mijn linksys niet geconfigureerd om verbinding te maken met kpn.

Ik ben een Leek op computer gebied! Graag hulp?? _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Je hoeft geen leek te zijn om dit niet te kunnen, mijn oom zit met een beyond router en heeft ook dit probleem, dat vooral lijkt te komen, omdat KPN op de site www.planet.nl geen instellingen heeft opgeschreven om de router in te stellen, ik bedoel als je het 1 keer gedaan hebt is het simpel. (wat ik dus niet heb met KPN adsl, maar wel met kabel @home)

Met KPN Adsl wil het me ook niet lukken hem te helpen, bij iemand met @home had ik de router binnen 5 minuten geconfigureerd en daar werkt het nog.

Wil je de resultaten hier posten als het toch nog lukt?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lees de handleiding van de router anders eens even. Ga naar WAN oid en kies voor PPPoE

En heb je de Linksys WAP54G of de WRT54G?

Verwijderd

Topicstarter
Plague schreef op 11 oktober 2004 @ 12:43:
Lees de handleiding van de router anders eens even. Ga naar WAN oid en kies voor PPPoE

En heb je de Linksys WAP54G of de WRT54G?
Het is een Wag54g als je naar de linksys site gaat www.linksys.com en dan naar internationaal en dan nederland selecteert en dan klinkt om het zichtbare apparraat dan zie je de Wag54g en zijn omschrijving

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

C'mon, dit is echt gewoon een kwestie van de handleiding goed lezen... niet echt het niveau wat we hier als topic willen zien.

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

edit:

Op verzoek van de topicstarter hier de settings voor de WAG-54G met KPN ADSL direct:

pppA0-1 vpi 8 vci 48 (MUT automatic)

[ Voor 27% gewijzigd door Korakal op 13-10-2004 23:16 ]

Dit topic is gesloten.