Hallo,
Ik wil overgaan op het Microsoft netwerk en dan aanloggen op een w2k domein.
We draaien nu met Lantastic (netwerkprotocol) en hebben een probleem met het elke keer opnieuw automatisch opnieuw aanmelden bij de server. ivm backup en update perikelen.
Ik heb een korte vraag over SYSVOL.
De SYSVOL is een deel van de active directory.
zodra ik op het w2k domein zit zie ik de geshare'de map.
Sysvol die zich in het pad C:\WINNT\SYSVOL\sysvol bevindt.
Als je verder in de map kijkt zie je ook na onze domein naam deze map DO_NOT_REMOVE_NtFrs_PreInstall_Directory.
Dus Directorie structuur:
C:\WINNT\SYSVOL\sysvol\onsdomein.nl\DO_NOT_REMOVE_NtFrs_PreInstall_Directory. (Logisch parents sysvol is geshared).
Mijn vraag is kan ik deze share: C:\WINNT\SYSVOL\sysvol stoppen want ik wil niet dat deze map voor iedereen te zien is en krijg ik geen problemen met de Active Directory.
Btw ik heb op Google gezocht en op GOT daar heb ik hierover niets gevonden.
Bedankt alvast.
Ik wil overgaan op het Microsoft netwerk en dan aanloggen op een w2k domein.
We draaien nu met Lantastic (netwerkprotocol) en hebben een probleem met het elke keer opnieuw automatisch opnieuw aanmelden bij de server. ivm backup en update perikelen.
Ik heb een korte vraag over SYSVOL.
De SYSVOL is een deel van de active directory.
zodra ik op het w2k domein zit zie ik de geshare'de map.
Sysvol die zich in het pad C:\WINNT\SYSVOL\sysvol bevindt.
Als je verder in de map kijkt zie je ook na onze domein naam deze map DO_NOT_REMOVE_NtFrs_PreInstall_Directory.
Dus Directorie structuur:
C:\WINNT\SYSVOL\sysvol\onsdomein.nl\DO_NOT_REMOVE_NtFrs_PreInstall_Directory. (Logisch parents sysvol is geshared).
Mijn vraag is kan ik deze share: C:\WINNT\SYSVOL\sysvol stoppen want ik wil niet dat deze map voor iedereen te zien is en krijg ik geen problemen met de Active Directory.
Btw ik heb op Google gezocht en op GOT daar heb ik hierover niets gevonden.
Bedankt alvast.