AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
services.msc
edit:
Of bedoel je de Home versie van WinXP? dan heb je het CLI programma NET nog, en er schijnt nog een soortgelijk iets te zijn echt op services gemikt.
Of bedoel je de Home versie van WinXP? dan heb je het CLI programma NET nog, en er schijnt nog een soortgelijk iets te zijn echt op services gemikt.
[ Voor 88% gewijzigd door GX op 11-10-2004 11:41 ]
ja, ik weet hoe dat werkt, maar misschien is er software waarmee het makkelijker kan? zodat ik niet telekbns heen en weer moet alt-tabben tussen het internet en services.smc omdat de beschrijvingen in services.msc zo ontzettend onduidelijk zijn. en dat ik misschien profielen kan aanmaken?
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Ik ben ook al langer op zoek naar een programma waarmee ik de lijst met services kan exporteren naar bvb een txt.
exporteren naar txt? Ik maak er gewoon een screen-shot van. [ALT-PrintScrn] en paste in paint.
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Eerst selecteer je in 'services.msc' bij 'View->Choose columns...' de kolommen die je wil hebben. Daarna exporteer je via 'Action->Export list...'. Je kan in verschillende formaten exporteren.WimB schreef op 11 oktober 2004 @ 11:44:
Ik ben ook al langer op zoek naar een programma waarmee ik de lijst met services kan exporteren naar bvb een txt.
Maar nu weer ontopic, want dit was niet de vraag van de TS.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Pagina: 1