Bij ons op de faculteit wordt gebruik gemaakt van secure w2,
dit product van Alfa & ariss, dat voor dynamische wep key verdeling (ik meen dat de wep iedere 15 min wordt vernieuwd.
Om die koppeling te maken moet je een client side programma draaien dat secure w2 heet.
Je vult hier dus je naam en wachtwoord in, gekregen van de helpdesk.
Alles leuk en aardig, maar ik wil mijn gentoo linux draaien die op mijn laptop staat!
Will SecureW2 be available for non-Windows platforms?
We're currently evaluating porting SecureW2 to non-Windows platforms. Stay tuned.
Nou zag ik in een zoektocht op google ooit een keer een reply in onze tweakers meuktracker van ene fatal error dat er een linux versie was, http://www.open1x.org/
Wie heeft dit aan de praat gekregen?
dit product van Alfa & ariss, dat voor dynamische wep key verdeling (ik meen dat de wep iedere 15 min wordt vernieuwd.
Om die koppeling te maken moet je een client side programma draaien dat secure w2 heet.
Je vult hier dus je naam en wachtwoord in, gekregen van de helpdesk.
Alles leuk en aardig, maar ik wil mijn gentoo linux draaien die op mijn laptop staat!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| * Most robust and cost-effective EAP-TTLS Client
* Uses the standard MS 802.1X Client for Windows 2000, Windows XP and Pocket PC 2003.
* Works with both wired- and wireless 802.1X networks
* Supports convenient user profiles
* User based authentication, allowing administrators to deploy standard accounting techniques
* No user certificates, no client certificate issuing problems
* Dynamic WEP keys, instead of static WEP keys
* WEP key rotation, every 10 minutes a new WEP key is generated without the user even noticing
* Works on all common user-databases
* Works with 802.11 protocols such as 802.11B, 802.11A and 802.11 |
Will SecureW2 be available for non-Windows platforms?
We're currently evaluating porting SecureW2 to non-Windows platforms. Stay tuned.
Nou zag ik in een zoektocht op google ooit een keer een reply in onze tweakers meuktracker van ene fatal error dat er een linux versie was, http://www.open1x.org/
Wie heeft dit aan de praat gekregen?