Toon posts:

Kan je je Geheugen overklocken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat is mijn vraag

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
search en ja het kan..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

AL die mensen die maar blijven zeggen dat er gesearched moet worden in plaats van antwoord te geven. Als je toch de moeite neemt om in te typen "dan moet je searchen", kun je ook even antwoorden op de vraag. Wat als ze nou niet weten waar ze dan precies moeten naar zoeken?

Afijn, stefan en roy....
Als je geheugen het aan kan, kun je de cas latency van je geheugen in de bios op 2 cycles zetten. Misschien kun je ook je FSB wat opschroeven.

Ik zou dus even gaan searchen op CAS en fsb (front side bus).

Rob

Verwijderd

RopStop -> als je zegt dat men moet searchen gaat men misschien EINDELIJK de search ook eens gebruik waar 'ie voor bedoeld is!

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Nee, geheugen kan je echt niet overklokken, dat weet je zelf ook wel, want jouw Geforce draait op de reference snelheden _NOT_!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Snake > Als ie het geweten had had ie het niet gevraagd het.. |:(

Verwijderd

ja dat kan.................

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
je kunt je geheugen alleen maar overklokken door je FSB omhoog te gooien
bij sommige systemen loopt het geheugen gelijk aan de FSB
bijv bij de socketr A mobo's is het ietsje anders..
maar bijna hetzelde

PVoutput

Verwijderd

Zet een paar strategische potloodstreepjes en je CAS3 PC100 SDRAM geheugen veranderd magisch in CAS2 PC150 HSDRAM :)

;):+:D

Verwijderd

OK OK en waar moeten die streepjes komen ? Op de FSB van je geheugen dan misschien ?

Verwijderd

offtopic:
Ik heb de GoT smile om mijn mammaplank getekende met een HB potlood van Bruinzeel en nu gaat hij 10x zo hard

Ga vooral tekenen, dan krijgen wij morgen een mooie topic mijn dim's zeiden paf >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

Probeer het eens met een Bruynzeel gaat ie noch (bewuste spellingsfout) harder.
Pagina: 1