Nederlanders winnen goud op World Cyber Games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:47
zie http://www.nu.nl/news.jsp?n=424244&c=55

Toch niet slecht van die Hollanders! _/-\o_

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:28
Is wel bruut als je je Wereldkampioen UT 2004 mag noemen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

En nog is 1ste in de landenklassering :Y). Mooie prestatie :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Zeker als je het vergelijkt met Korea, met die gasten die echt dagelijks trainen en van het prijzengeld moeten rondkomen.

Nice job _/-\o_

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28
Sweet :9~

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

4K.Grubby > all (warcraft 3)

_O_

Zelfs die koreanen kunnen het niet tegen hem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Osdorp-Dude schreef op 11 oktober 2004 @ 10:43:
Zeker als je het vergelijkt met Korea, met die gasten die echt dagelijks trainen en van het prijzengeld moeten rondkomen.

Nice job _/-\o_
koreanen spelen voornamelijk MMORPGS en RTSen :)

maar goede prestatie zeker

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
ik heb ergens gehoord dat de koreanen en zo problemen hadden met het verkrijgen van een visum voor de VS... weet niet of ze uiteindelijk nog hebben kunnen deelnemen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Leondendungen schreef op 11 oktober 2004 @ 11:00:
ik heb ergens gehoord dat de koreanen en zo problemen hadden met het verkrijgen van een visum voor de VS... weet niet of ze uiteindelijk nog hebben kunnen deelnemen of niet?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1  Netherlands
2  Korea (South) <--
3  USA
4  Germany
5  Brazil
6  Austria
6  Canada
6  Denmark
9  Bulgaria
9  France
9  Ukraine

Gezien het feit dat ze tweede zijn geworden lijkt het mij dat die visum wel snor zat :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 21:44
Idd speel ook veel warcraft 3 tft en als je dan die reps kijkt van die grubby, zoals de finale :9~

Micro van die gast _/-\o_

Trouwens 1 van de weinigen die er nog een beetje normaal uitziet als je de foto's checkt op www.worldcybergames.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik wist niet dat er uberhaupt Nederlanders serieus meededen met zulk soort competities. Leuke prestatie dit \o/

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 00:22
Zijn er ergens replay's van te downloaden? :D wil het wel eens zien eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Morph666 schreef op 11 oktober 2004 @ 11:38:
Zijn er ergens replay's van te downloaden? :D wil het wel eens zien eigenlijk :+
http://www.worldcybergame...t/tr_2004_replayfiles.asp
:Y)
(Je moet alleen wel registreren, maar dat is binnen 2 minuten gedaan :)).

En het downloaden van de files werkt niet goed met firefox :X :X

[ Voor 25% gewijzigd door Jerry op 11-10-2004 11:44 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Ik hoop dat we dit te zien krijgen in het nieuwe seizoen van gamekings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Ik heb live geluisterd naar een shoutcast van de Warcraft 3 finale.
Grubby had de 2 map gewonnen en je hoorde het Nederlandse publiek bleren
"Grubby is oké olé olé!"
"Grubby is oké olé olé!"
"Grubby is oké olé olé!"

En de commetaar verstond eerst "Grubby is gay olé olé!" :( Later hoorde hij het toch goed.
Ook zat ik in een groot wc3 kanaal op quakenet, 90% Nederlanders. Iedereen was super blij.

Jammer van Mysod maar ze hadden een moeilijke loting, niet eens door gekomen naar de playoffs en dat met hun grote bek altijd.

BTW: Alle Warcraft 3 replay's van dag 2. Met dank aan www.wc3addicts.com

[ Voor 16% gewijzigd door Loev op 11-10-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Jammer dat omnirocket niet door de play-offs gekomen is met fifa, hij was ook al aantal keer goed voor een medaille. Zeker niet slecht van de Nederlanders, 3 gouden en 1 bronzen medaille :D (wc3, ut2k4 en project gotham racing 2).
Jammer dat er geen painkiller/doom3 1v1 was anders had vo0 ook nog mee kunnen doen :D

Ons kikkerlandje doet het goed in de meeste games, behalve cs, daar blijven we toch nog steeds achter op de echte groten Zweden, Duitsland en Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Nederland is ook eerste geworden op het landen tournooi. (hoe krijgen we het voor elkaar)

UT2004
Laurens fnatic_Lauke Pluymaekers goud

Warcraft 3: The Frozen Throne
Manuel 4k.Grubby Schenkhuizen goud

Project Gotham Racing
Arthur KingTuur Vankan goud
Max Prooff Haverkamp Begemann brons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Tja, gamen is in Nederland niet voor niks de snelst groeiende vrijetijds besteding.
Zijn nog ergens de totale uitslagen per land per spel te vinden. Ik zie alleen de mediallewinnaars per land per spel. Maar ik ben ook wel benieuwd hoeveelste Nederland bij die andere spellen is geworden. Vooral Counter-strike ben ik wel benieuwd naar.

Edit:
OMG! Die winnaar van Project Gotham is 16! :X
Gaat 'ie ff in San Francisco 20.000 dollar verdienen met een computerspelletje.

[ Voor 19% gewijzigd door UltraR-pc op 11-10-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
UltraR-pc schreef op 11 oktober 2004 @ 12:50:
OMG! Die winnaar van Project Gotham is 16! :X
Gaat 'ie ff in San Francisco 20.000 dollar verdienen met een computerspelletje.
En door dat soort uitspraken kan de sport niet groeien, wanneer beseffen mensen dat gamen echt een sport kan zijn.
Waarom is darten, schaken en 3 banden dan wel een sport? Dat is fysiek ook niet inspannend en toch is het een sport. E-Sports is ook niet fysiek maar je moet wel zoveel andere dingen hebben om een topper te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Gamen is toch opzich ook best wel ''fysiek''? Als je hersenen echt snel aan het denken zijn bij bv een RTS game dan kan je daarna best wel net zo moei zijn dan als je een voetbal wedstrijd heb gespeeld. Is wel niet helemaal hetzelfde maartoch.

Wel knap dat ze wat hebben gewonnen, zou je toch niet verwachten met die koreanen die de hele dag niks anders doen dan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

hahah, mooie vooroordelen altijd, wie zegt dat deze ventjes niks anders doen dan dag en nacht gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-05 16:12

mickjuh

Good news everyone!

Vanmiddag even bekijken die replay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 23:22
scim schreef op 11 oktober 2004 @ 12:11:
Ons kikkerlandje doet het goed in de meeste games, behalve cs, daar blijven we toch nog steeds achter op de echte groten Zweden, Duitsland en Amerika.
Volgend jaar doe ik mee en haal die gouden plak op in CS ;)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02-05 17:00

reapher

Z POWER

Dat 16 jarige nou eenmaal goed zijn in deze game komt doordat zij beschikken over veel betere reflexe als de wat oudere deelnemer. Tja het is wat ouder worden. (geld btw niet voor rts etc) En ze hebben erg veel vrije tijd, dus dag in dag uit oefenen ja.

Gelukkig voor kingtuur werd hij eerste :D want echt tegen ze verlies kan hij niet.

[ Voor 11% gewijzigd door reapher op 11-10-2004 14:11 ]

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:50

Arfman

Drome!

DarkJedi schreef op 11 oktober 2004 @ 12:08:
Jammer van Mysod maar ze hadden een moeilijke loting, niet eens door gekomen naar de playoffs en dat met hun grote bek altijd.
Ik ben blij dat Mysod er niks van gebakken heeft. Arrogante figuren met hun grote mond.

Ik sta echter wel te kijken van het feit dat we in de landenklassering 1e staan, dat had ik nooit verwacht. Normaal is Korea of de USA dat wel. Erg knap !

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
DarkJedi schreef op 11 oktober 2004 @ 13:19:
[...]

En door dat soort uitspraken kan de sport niet groeien, wanneer beseffen mensen dat gamen echt een sport kan zijn.
Waarom is darten, schaken en 3 banden dan wel een sport? Dat is fysiek ook niet inspannend en toch is het een sport. E-Sports is ook niet fysiek maar je moet wel zoveel andere dingen hebben om een topper te worden.
Dat zeg ik helemaal niet :O
Dat jij dat er van maakt. Ik bedoel hiermee, dat iemand van 16 normaal gesproken nadat hij uit school komt op zn kamertje een computerspelletje speelt.
Deze gast doet dit in San Francisco en verdient er ff 20.000 dollar mee!
Mij heb je niet horen zeggen dat ik gamen niet serieus neem. Ik doe er zelf even hard aan mee. Jammer dat ik alleen goed ben in RTS en daar heb je volgens mij niet zulke grote toernooien voor? (of wel????).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Tpn schreef op 11 oktober 2004 @ 13:27:
hahah, mooie vooroordelen altijd, wie zegt dat deze ventjes niks anders doen dan dag en nacht gamen?
Uhm, ik :D
Voor vele van die gasten (iig de gasten uit zweden/usa) is het gewoon hun werk.
Ze krijgen betaald en trainen als team zo'n 8 uur per dag (met pauzes etc.) veel meer is ook totaal overbodig, omdat het dan toch niet effectief meer is.
Gamen wordt steeds professioneler en er gaat steeds meer geld in om, er komen steeds meer clans die gebacked worden door een rijke stinkerd of een redelijk groot bedrijf (complexity clan wordt door een of andere superrijke dude gesponsord en sk door intel/nvidia/shuttle) en de salarissen worden steeds hoger en hoger.
En dan hebben we het nog niet eens over korea, waar er 3 nationale tv zenders zijn die de hele dag door live of replay matches uitzenden en waar spelers salarissen krijgen waar wij alleen maar van kunnen dromen.

Over het fysieke gedeelte, speel maar eens een half uur tot een uur echt superconcentreerd, bij CS is het iig dikke adrenaline rush voor mij in bepaalde situaties en bij Q3 of UT2k4 (stuk sneller en continu actie) is het nog erger. Die gasten zijn blij als ze klaar zijn met 1 match en de ontlading, vreugde en teleurstelling is duidelijk af te lezen bij winnaar en verliezer. Ik vergelijk het altijd wel een beetje met de F1, die jongens zitten met hartslag 150+ in de auto en zijn supergeconcentreerd (heb verhalen gehoord van coureurs die een kwartje op de baan zagen liggen terwijl ze met 250 tot 300km/u over het circuit reden), je hebt gewoon immense concentratie, stalen zenuwen en een redelijke hoeveelheid hersens nodig om dit op dit niveau te kunnen doen (en dan heb ik het nog niet eens gehad over aim en tactisch inzicht).

Maarja voorlopig blijft het voor veel mensen "belachelijk" dat je je vrije tijd in een spel steekt en dat soms voorrang geeft boven andere dingen. Gelukkig wordt het steeds meer geaccepteerd en mijns inziens zal het ooit ook hier in NL op tv worden uitgezonden net zoals in Korea en sinds kort in Duitsland.
Maar voorlopig blijf ik al dit gebeuren volgen via shoutcast en HLTV, UTv, CoDtv etc.
Volgende grote toernooi is CPL Winter, waar fnatic denk ik wel weer naartoe gaat en mysod ook (alleen dan zweedse D3 spelers van mysod :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 11:43

Hayfork

Drinkin&Boardin

die KingTuur (a.k.a Arthur v. Kan) is het broertje van een oud-klasgenoot van me... relax...
die twee zijn erg aan elkaar gewaagd en nu deed zijn broertje dan mee :D meteen GOUD! en 20.000 euro.. kan die toch paar leuke andere spellen voor kopen

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Hayfork schreef op 11 oktober 2004 @ 14:37:
die KingTuur (a.k.a Arthur v. Kan) is het broertje van een oud-klasgenoot van me... relax...
die twee zijn erg aan elkaar gewaagd en nu deed zijn broertje dan mee :D meteen GOUD! en 20.000 euro.. kan die toch paar leuke andere spellen voor kopen
Het is toch niet de eerste keer dat Tuur zo'n toernooi wint?
Volgens mij heeft hij wel vaker een groot toernooi gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ach, volgende week heb ik me eigen toernooitje in brabant met 4 ex-collega's (+bier+snack+films) :D

Wel een mooie/goeie prestatie, typisch nederlands dat je uiteraard hier niks over hoort op het nieuws enzo... Komt nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Waar woont lauke ergens? >:)

Zou hem best eens willen ontmoeten/interviewen.
Want echt, hoe hij speelt is ziek.

LAUKE SI TEH PWN :> :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-04 19:26

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

fooker schreef op 11 oktober 2004 @ 16:50:
Waar woont lauke ergens? >:)

Zou hem best eens willen ontmoeten/interviewen.

Ja met hele slimme cheats he B)

_/-\o_

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

fooker schreef op 11 oktober 2004 @ 16:50:
Hij speelt alleen maar spastisch, niet ziek.

en om eerlijk te zijn ben ik niet echt onder de indruk van fnatic_Lauke. Toch verder wel mooi dat hij gewonnen heeft, net als de rest van de in de prijzen gevallen nederlanders.
Maare... mis ik nou de instagib in ut2004 of hoe zit dat...

[ Voor 32% gewijzigd door sjobber op 11-10-2004 18:49 ]

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik heb een replay gedownload van UT2004.
Het is een file die eindigt op .demo4, hoe kan ik deze replay nu bekijken met UT2004?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-03 08:44

Virgil

We're not alone

sjobber schreef op 11 oktober 2004 @ 18:47:
[...]

Hij speelt alleen maar spastisch, niet ziek.

en om eerlijk te zijn ben ik niet echt onder de indruk van fnatic_Lauke. Toch verder wel mooi dat hij gewonnen heeft, net als de rest van de in de prijzen gevallen nederlanders.
Maare... mis ik nou de instagib in ut2004 of hoe zit dat...
Dude... ga duelen ;)

Spastisch, nee... dat heet een strakke aim, en goede reflexen. Spastisch? Nee, check zijn movement. Allemaal gepland.
Spastisch? Nee, zijn tactics zijn gewoon 'ingeburgerd'. Ik zou zeggen, wijd je in, in de wereld van het duelen, en je leert een hele hoop over gamen. En je krijgt er een hoop inzicht van in het spel ^_^.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Flyduck schreef op 11 oktober 2004 @ 19:35:
Het is een file die eindigt op .demo4, hoe kan ik deze replay nu bekijken met UT2004?
in console:
demoplay demonaam

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

SeRRveR schreef op 11 oktober 2004 @ 19:45:
[...]
Dude... ga duelen ;)

Spastisch, nee... dat heet een strakke aim, en goede reflexen. Spastisch? Nee, check zijn movement. Allemaal gepland.
Spastisch? Nee, zijn tactics zijn gewoon 'ingeburgerd'. Ik zou zeggen, wijd je in, in de wereld van het duelen, en je leert een hele hoop over gamen. En je krijgt er een hoop inzicht van in het spel ^_^.
uh huh... ik zeg ook niet dat hij zomaar wat doet. De strakke aim viel wel mee in de finale 1st round. En goede reflexen, juh dat wel. En het is ook allemaal gepland en goed.

No offence ofzo, maar als ik in een goede bui ben, dan ga ik vooral spastisch spelen. Dat is gewoon een hoge movement factor van het beeld, waarbij ook (vooral) reactie vermogen komt kijken. Iemand die meekijkt heeft dan vaak zo'n idee van: 'wtf ?'. Terwijl het opzicht best meevalt voor diegene die speelt, aangezien hij weet wat hij doet en het beeld ook kan volgen.

Maar kennelijk kan jij het zo makkelijk volgen dusja. Dan kan ik moeilijk zeggen dat het spastisch is.

(zoiets juh... kwam er niet meer 100% uit :p)
Flyduck schreef op 11 oktober 2004 @ 19:35:
eerst even een map maken in je ut2004 folder genaamd 'Demos'
dan via community -> demos en daarmoet ie dan bij staan.

[ Voor 15% gewijzigd door sjobber op 11-10-2004 20:39 ]

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Leuk dat een spel zoals StarCraft nog steeds mee doet. Ik vind dit nog steeds veruit het beste spel ooit en verveelt lang niet zo snel als de andere games hier.(ook stukken beter als WC3)

Heeft iemand enig idee wat het prijzengeld was per game? Kan het nl niet zo snel vinden in een totaal overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Good job... mysod.cs was alleen de eerste rond al uitgeschakeld na alles verloren te hebben dacht ik... stelde me toch een beetje teleur. Had beter verwacht.

SK Gaming waren altijd de koningen van CS, die hebben het toch ook verkloot op WCG? Semi-finals eruit geknald door 3D was het niet? Ze zijn lekker op dreef; de CPL verliezen ze van EYE en nu weer uitgeschakeld voor de WCG :P

[ Voor 43% gewijzigd door da_rippah op 11-10-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

da_rippah schreef op 11 oktober 2004 @ 21:23:
Good job... mysod.cs was alleen de eerste rond al uitgeschakeld na alles verloren te hebben dacht ik... stelde me toch een beetje teleur. Had beter verwacht.

SK Gaming waren altijd de koningen van CS, die hebben het toch ook verkloot op WCG? Semi-finals eruit geknald door 3D was het niet? Ze zijn lekker op dreef; de CPL verliezen ze van EYE en nu weer uitgeschakeld voor de WCG :P
Dat SK het verkloot heeft zou ik niet zeggen, ze hebben een heel heftig jaar achter de rug met veel line-up changes en een van hun key players was niet aanwezig vanwege een allergische reactie ergens op (SpawN dikke owner). Oftewel SK speelde niet met het team waar ze 1 of 2 maanden mee getraind hadden. Dan hebben ze ook nog verloren van de latere nummer 1 (die war erna tegen Maven zie ik meer als oorzaak gevolg) en Team3D is gewoon na een lange "pauze" waarin ze hun team op orde moesten krijgen weer keihard teruggekomen en hebben wederom laten zien dat ze nog altijd tot de wereldtop behoren. Ik had sowieso niet verwacht dat SK zou winnen.

Mysod, mja ook line up changes en ze hadden echt een moeilijke poule (Pentagram , gewonnen van Mousesports (Ger nr1 en wereldwijd zo'n beetje de eeuwige nr 4) en excellence ook een redelijk goed team). More luck next time though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-03 08:44

Virgil

We're not alone

sjobber schreef op 11 oktober 2004 @ 20:38:
[...]

uh huh... ik zeg ook niet dat hij zomaar wat doet. De strakke aim viel wel mee in de finale 1st round. En goede reflexen, juh dat wel. En het is ook allemaal gepland en goed.

No offence ofzo, maar als ik in een goede bui ben, dan ga ik vooral spastisch spelen. Dat is gewoon een hoge movement factor van het beeld, waarbij ook (vooral) reactie vermogen komt kijken. Iemand die meekijkt heeft dan vaak zo'n idee van: 'wtf ?'. Terwijl het opzicht best meevalt voor diegene die speelt, aangezien hij weet wat hij doet en het beeld ook kan volgen.

Maar kennelijk kan jij het zo makkelijk volgen dusja. Dan kan ik moeilijk zeggen dat het spastisch is.

(zoiets juh... kwam er niet meer 100% uit :p)
Hmm, als je dan meer zal spelen. Zal je meer vloeiend gaan spelen. En niet spastisch. Want als je het zelf al spastisch noemt. Weet ik niet hoe jij gamed ;). :P (NOFI). Iig, Spastisch is bij eerder iets als 'zenuwenlijer' etc;

Nu zou je eerder kunnen zeggen, van wat jij bedoelt, dat hij snel speelt. En wat last van zenuwen had. Waardoor zijn aim wat minder was in het begin. Maar zijn tactics er niet onder leden.

Dat heet imho niet spastisch.
Spastisch gamen is iemand die gaat spelen in een ffa war en dan in de rondte gaat schieten met heavy splash dmg weapons. EG; grenade launchers(q3, pk) (of de flak cannon in ut).

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
* Timo eensch is

Lauke speelt mooi.
Leuk om te kijken :)
Pagina: 1