[XP] Hoe luister/edit/convert je in vredesnaam A-Law geluid?

Pagina: 1
Acties:

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Hoi,

Ik heb opmijn freebsd bakkie een antwoord apparaat via isdn aan de gang..
Alleen gebruikt dat spul dus A-Law geluid..
Hoe neem ik dat in vredesnaam op of waar kan ik die meuk mee converten voor als ik er gewoon mp3 of wav van maak, en dan het liefst 2 kanten op converten..
of gewoon een editor die A-Law aan kan en het ook af kan spelen..
Ik zoek me helemaal scheel op google.. maar ik kan niets vinden dat echt normaal met a-law overweg kan..

Iemand hier suggesties of iedeeen?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

http://www.audioi.com/audio-converter.htm
Audio Converter and Ripper is an audio converter software to convert (encode) or fast batch convert audio files from/to MP3 (including VBR), WMA, WAV, ADPCM, GSM, DSP, MP2, PCM (uncompressed Wave), OGG Vorbis, G721, G723, G726, A-LAW, U-LAW and RAW.
Zoeken bij google op "A-law audio" leverde de gewenste resultaten op.

Succes! :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• xzenor

xzenor

Topicstarter
al geprobeerd, waardeloos kl#te pakket.. ik kan er geen a-law mee openen of afluisteren.
Alleen wavjes of mp3's er naar converten.. Ik zoek meer mogelijkheden..
Ik hoopte meer op ervaringen van mensen hier.. Ik ben vast niet de enige die zoiets nodig heeft...

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

possamai schreef op 11 oktober 2004 @ 09:58:
al geprobeerd, waardeloos kl#te pakket.. ik kan er geen a-law mee openen of afluisteren.
Alleen wavjes of mp3's er naar converten.. Ik zoek meer mogelijkheden..
Ik hoopte meer op ervaringen van mensen hier.. Ik ben vast niet de enige die zoiets nodig heeft...
Je hebt alle software die je via google vind al geprobeerd? Het lijkt me dat er vast wel 1 programma doet, wat jij er van verlangt. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• xzenor

xzenor

Topicstarter
ik heb er al 5 of 6 geprobeerd... en al die sites die je dan tegen komt bieden dezelfde pakketten aan...
Ik heb alleen adobe audition nog niet geprobeerd schiet mij net te binnen..

• xzenor

xzenor

Topicstarter
adobe autition zegt het wel te kunnen.. maar als ik mijn a-law opsla in hetzelfde formaat als wat ik opgeef tijdens het openen dan klopt er niets meer van..
open ik hem daarna nog een keer dan klinkt het ook nergens meer naar...
Vreemd verhaal.....

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 20:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Geef dan ook eens een lijstje van wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat de resultaten daarvan waren. Want helderziend zijn we nog steeds niet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1