Ik weet dat het mogelijk is om je classes schematisch weer te geven in een UML diagram. Allemaal mooi en prachtig, maar wat ik me af vroeg of er ook zoiets is om 'procedures en functies' in een mooi schema weer te geven... Ik gebruik even de benaming procedures en functies, omdat ik dat gewend was in delphi. Ik weet even zou gauw niet de algemene benaming daarvoor die o.a. gebruikt wordt in C# (waar ik nu in werk, icm. VS.net 2003 architect).
Iemand enig idee of daar een standaard voor is ofzo? Ik heb al gezocht in GoT en google, maar kon niet echt iets vinden. Ben namelijk nu bezig met een applicatie waar ik langzaam het overzicht kwijt raak van al die verschillende 'procedures/functies'. Ik weet dat je zoiets misschien in Visio kan maken. Misschien is er wel geen standaard voor, zijn er dan mensen die zoiets wel eens gedaan hebben en kun je misschien laten zien HOE?
Iemand enig idee of daar een standaard voor is ofzo? Ik heb al gezocht in GoT en google, maar kon niet echt iets vinden. Ben namelijk nu bezig met een applicatie waar ik langzaam het overzicht kwijt raak van al die verschillende 'procedures/functies'. Ik weet dat je zoiets misschien in Visio kan maken. Misschien is er wel geen standaard voor, zijn er dan mensen die zoiets wel eens gedaan hebben en kun je misschien laten zien HOE?