Hallo! Is iemand bekend met deze melding? Ik krijg hem voornamelijk als ik de rechtermuisknop gebruik. Heb iets gevonden over Corel en Paradox en een bepaalde dll-file die je zou moeten hebben, maar die laatste was niet te downloaden. Zeer irritant probleem. Kan iemand mij helpen aub? Thanx!
Tik je foutmelding in op Google en je ziet meteen een heel breed scala van websites die die foutmelding behandelen. Alleen lopen de stukken software waar ze in die sites naar verwijzen nogal uiteen.
Het feit dat je er vooral in het context menu last van hebt, maakt dat ik verwacht dat het iets te maken heeft met een add-in die zichzelf toevoegt aan dat context menu (zoals bijvoorbeeld WinZip, dat zich toevoegt aan de context menu's van Windows Explorer). Heb je recentelijk zo'n programma geïnstalleerd? Ik zou daar de fout in zoeken.
Het feit dat je er vooral in het context menu last van hebt, maakt dat ik verwacht dat het iets te maken heeft met een add-in die zichzelf toevoegt aan dat context menu (zoals bijvoorbeeld WinZip, dat zich toevoegt aan de context menu's van Windows Explorer). Heb je recentelijk zo'n programma geïnstalleerd? Ik zou daar de fout in zoeken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dank voor je reactie NMe84! Google heb ik uiteraard al geprobeerd en zodoende kwam ik op de pagina die het probleem het best leek te verwoorden: http://www.churchpro.com/..._load_lang_resource_.html Ze noemen hier een dll-file die ik dus echt nergens kan vinden!
Ik heb mijn pc onlangs gekocht via via dus weet niet wat er allemaal wel en niet op stond. Dus...?
Ik heb mijn pc onlangs gekocht via via dus weet niet wat er allemaal wel en niet op stond. Dus...?