Toon posts:

Welke CD fikker ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha Tweakers,

Moet ook maar ff zo'n cdfik dingetje hebben. Wil een IDE 4 speed recorder.
Wat is de beste 4x IDE fikker?

HP, Sony, Philips... zeg het mij!

Thnx.

Verwijderd

Ga voor plextor.. het liefst scsi maar ze hebben nu ook ide versies

Verwijderd

ik heb een plextor 8 4 32 (ide) en dat ding loopt als een trein(als je niet te veel andere dingen tegelijk doet) ik zou een plextor nemen...

Verwijderd

Topicstarter
OK, Thnx. Zat idd al aan een Plextor te denken. Heb het niet zo op die-o-zo-gebruikersvriendelijke HP dingetjes :)

Verwijderd

HP ZUIGT ALS DE NETEN
koop GEEN HP! NOOIT! ik kan het weten!

Verwijderd

IK zou voor een plextor scsi gaan met een simpel scsi kaartje bijv adaptec 2904 of een ander pci scsi kaartje en het beste kan je ook een 40x plextor writer kopen.

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 22:23
GEBRUIK GVD IS EEN KEER DIE SEARCHKNOP!!!! DIE IS NIE VOOR NIX GEMAAKT!! DEZE TOPIC IS EGT AL IETS TE VAAK GEWEEST!!!
NEEM GEWOON EEN PLEXTOR KLAAR!! HIJ BRAND ENZO EN DOET T GEWOON!!

MZZL

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 17:56
Mindz wij weten wel dat plextor heerst en teac en yamaha maar de search knop werkt niet
we zouden eigenlijk een kleine pagina moeten hebben waarop dit soort vragen meteen beantwoord worden en die wel goed bijhouden :)

.

Verwijderd

DE ZOEK KNOP DOET HET NIET
(shit stond eral, maar ik wilde RANT'en

Verwijderd

HP, SONY en PHILIPS is allemaal bagger. Plextor is in ieder geval goed, teac volgens mij ook wel. Als je hp haat moet je hier heengaan : http://s82.cjb.net/hp.jpg

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ik heb zelf een HP 7200 gehad. 2 speed, lekker traag, maar die deed het wel altijd. Was eigenlijk een perfect ding. Maar als iemand een 1,5 jaar en 1500 cd's verder vraagt of hij hem van je mag kopen voor 300 gulden dan zeg ik geen nee :)

dus nu zit ik met een yamaha 6414..6 speed, toch wel wat prettiger (en scsi..ook erg prettig.) Op zich is dit een heel goed ding, overburnen rocks bijvoorbeeld, maar geen cd-text (kan leuk zijn) en ook geen raw-writing en dat komt ook nooit.
Als je een beetje lekker wil burnen zonder veel mislukkers, neem dan een scsi yamaha, PLEXTOR (the best geloof ik) of teac. Als reader een plex40 (reader is best belangerijk vind ik...je wil toch on-the-fly kopieren..geloof me :))
suc6!

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:32
Plextor is inderdaad goed, alleen jammer dat deze (nog) geen raw writing ondersteund. Teac is ook zeer aan te raden...

Zelf heb ik een philips cdrw400 (gewoon yamaha maar dan met lelijk frontje) en dat ding is echt :(

• Diamon
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Fault, vertel effe wat er zo F@#KING slecht is aan die philips cdrw400.

Dus wat kan hij wel fikken en wat niet, denk aan een cd-backup van een spel (Yeah Right)

Of iets anders

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Iemand ervaring met de Panasonic 7585 8*4*32. Ik wel en dat ding werkt voor 600 piek (een maand geleden) erg lekker. Niets op aan te merken.

• PcDealer
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien onnodig te vertellen:
HP heeft altijd Sony binnenwerk betreft CD schrijvers.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

ik heb een acer 8x4x32
nog geen problemen mee gehad.
met als brandsoftware easy cd creator 4.

en die backt ook spellen up >)

Verwijderd

pcdealer:
hp4020i == philips cdd2000 of gebruikt philips ook al sony loopwerken dan??

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

ach ik weet niet of het tegenwoordig zo ontzettend belangrijk is welk merk je neemt, en voor 4x speed die Revolution wilt hebben is scsi misschien een beetje grote investering (zeker als je nog geen scsi-kaart en reader hebt). Revolution vraagt ook naar een IDE brander... Bij HP is de software wel rlaxed vind ik zelf (ook clone CD ondersteuning mag ik wel).

PS sinterklaas 82 tm, die foto is wel een beetje overdreven,-> aan de foute kant...

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Ik ga niet meer in op die fanclubs van plextor. Ik denk zelfs dat dat plaatje van hp eerder slaat op plextor dan hp. Ik heb bijvoorbeeld erg goede ervaringen met hp en sony. (hp heeft sony loopwerken vanaf hp8100 en hoger, philips en sony gebruiken niet elkaars spul)
Ik zeg niet dat plextor verkeerd is, absoluut niet maar sommige hier zijn gebrainwashed.

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Toevoeging -> zo'n discussie is vergelijkbaar met WD - IBM - Maxtor.
Sommige hebben slechte ervaringen met de een, andere met de ander... Je moet altijd een beetje mazzel hebben met de aanschaf van een product, en als een merk echt zo slecht is als men hier graag afspiegelt zijn ze binnen de kortste tijd failiet met al die beroepen op garantie en enorme daling van verkoop...

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-08 16:06
Heb vroeger hp7200 gehad.
Binnen een jaar gemold, net als bij 3 andere kennissen. Begint eerst spontaan onderzetters te vertonen, gaat slecht lezen etc.
hp exit (misschien zijn ze tegenwoordig beter)
Nu plextor 4/2/20 ondersteund raw writing (ivm clone cd) (zag boven ergens de misvatting dat dit niet ondersteund werd, wel op de 4220 met de eerste firmware).
Nog nooit onderzetter gehad met deze brander, zeer stabiel.

Verwijderd

Pcdealer: HP writers hebben in het verleden ook vaak een Philips binnenwerk gehad. De Philips 3610 is hetzelfde als de HP 7100i.

Even terugkomend op de vraag:

Ik zou een Plextor kopen hoewel ik erg tevreden ben over mijn yamaha 6416. Als je nu een brander koopt moet je er een kopen die raw ondersteunt. De panasonic 8 speed is ook erg goed.
Ik zag trouwens in computer totaal (de laatste) een Ricoh die nog op de markt moet komen die alles in een was. Dus CDR, CDRW, Cd-rom en DVD. volgens de redactie viel het helemaal niet tegen!

Succes

• PcDealer
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

hobcat:
Dat kan, maar de nieuwe gebruiken Sony
en Plextor gebruikt sinds mensenheugenis Sanyo als binnenkant.

LinkedIn WoT Cash Converter

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Dat niet RAW kunnen lezen van Plextor is toch alleen bij de IDE versies?
(En ZIPPO fikt ook erg goed CD's :P)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Pagina: 1