The important thing is not to stop questioning. -Albert Einstein
Alsof we nog niet wisten dat de zon nu ongeveer op de helft van zijn leven zit en over ongeveer 5 miljard jaar een rode reus wordt waardoor Mercurius en Venus verzwolgen zullen worden en de Aarde geroosterd wordt
.
Verwijderd
Ja, en? Algemeen bekend, en niet iets, voor ons in ieder geval, om wakker van te liggen. De kans is niet bijster groot dat we binnen afzienbare tijd levensbedreigende problemen van de zon ondervinden, dat komt pas over enkele miljarden jaren.
Tegen die tijd dat de zon moeilijk gaat doen zijn 'we' hier al lang weg (hoop ik
)
Alhoewel ik er wel eens aan twijfel of de mens wel geschikt is voor ruimtevaart en dat we misschien wel voor altijd op deze planeet vast zitten, des te meer reden om er zuinig op te zijn.
Alhoewel ik er wel eens aan twijfel of de mens wel geschikt is voor ruimtevaart en dat we misschien wel voor altijd op deze planeet vast zitten, des te meer reden om er zuinig op te zijn.
[ Voor 96% gewijzigd door Emcee op 11-10-2004 01:21 ]
Ik denk dat een slotje deze thread eerder fataal gaat worden
Hmz .. deze eeuw zijn er ruimtevluchten voor particulieren in de aanbieding. Ik denk niet dat wij over bv 1 miljoen jaar nog op deze planeet zitten. Ik denk zelf dat we binnen 500 jaar op meerdere planeten op GoT zitten
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
De reizen zijn weliswaar alleen bestemd voor de rijke onder ons, maar je kan een reis naar de maan maken (of was het alleen de ruimte in?) Ik denk dat we over 500 jaar nog niet op een andere planeet wonen, maar dat we wel lekker aan het space cruisen zijnseamus21 schreef op 11 oktober 2004 @ 01:25:
Hmz .. deze eeuw zijn er ruimtevluchten voor particulieren in de aanbieding. Ik denk niet dat wij over bv 1 miljoen jaar nog op deze planeet zitten. Ik denk zelf dat we binnen 500 jaar op meerdere planeten op GoT zitten
Verwijderd
En de topic gaat over....???? Wat we van je website vinden?Zoijar schreef op 11 oktober 2004 @ 01:23:
Ik denk dat een slotje deze thread eerder fataal gaat worden
Na mijn weten heeft onze Zon te weinig massa om een zwart gat te vormen. In de 1e zin gaat de schrijver er vanuit dat het gebeurt en in de 2e zin is er nog de mogelijkheid dat het niet gebeurt. Volgens mij gebeurt het sowieso nietThis will trigger an explosion in an outer ring of the sun's core, which also could turn inward, causing the birth of a black hole. Whether this black hole will be born or not, doesn't really matter for earth, because this planet will have been vanished by than. (the same goes for mars)
Dit doet me denken aan een ontmoeting die Ronald Reagan met astronomen had. Die vertelden hem ook dat de zon zou ontploffen en de aarde zou verbranden. De toenmalige president was daar nogal door geraakt en riep uit "what! when?". Over een paar miljard jaar, ja...
Dit noemen we dus spam.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()