"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
/etc/conf.d/pure-ftpd
daar staat deconfig iig hier
daar staat deconfig iig hier
Hier niet
Yup, en dan vind ik dus geen .conf file
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Met dpkg kijken welke bestanden hij allemaal gebruikt, en anders met lsof/strace uitvinden waar hij probeert een config te openen, of het initscript lezen/veranderen om eventueel op de commandline een config te specificeren, mogelijkheden te over
Hebbus, ik heb de server zelfs gecompiled en nu doet ie het wel goed,. Apt liet hier een klein steekje vallen
Verwijderd
wat ik zelf wel een handig gebruik vind van dpkg is de optie -L. Hiermee geef je de opdracht om alle bestanden (en directories) die geinstalleerd werden van een package te laten zien. Wellicht kun je er op deze manier achter komen welke configuratie-bestanden in het gebruik zijn, en misschien staat er nog een voorbeeld bij in /usr/share/doc/pure-ftpd/config.example o.i.d.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 02:32 ]
Pagina: 1