Heb zojuist geprobeerd Nvidia videokaart drivers rigoureus van een WIN XP SP2 systeem te knikkeren. Ging niet via configuratiescherm/software, heb toen via hardware/adapter/driver verwijderen en via veilige modus alle nvidia driver bestanden naar de prullenbak gegooit. Zoek nv*.* - verwijderen. MB heeft geen Nforce drivers.
Nu start de pc wel op maar ik heb geen beeld meer. Ik zie het windows opstartschermpje met het blauwe heen en weer gaande balkje nog wel, daarna wordt het zwart. Hoor via de speakers dat windows wel doorstart, maar hoor ook het foutmelding geluidje er vlak na. En dus geen beeld. HD ratelt maar er gebeurt niets, ook niet na een kwartier wachten.
Veilige modus levert ook geen beeld. Ik heb alle menuopties van het F8 menu al
meerdere malen geprobeerd, maar niets helpt. Ook niet opstarten in VGA modus.
Of last known configuration.
Ik vermoed dat ik de standaard displaydriver ook verwijderd heb en dat daarom de hele zooi niet meer wil opstarten.
Nu wou ik het volgende als 1e proberen: deze HD aan een ander systeem hangen en dan de bestanden die ik in de prullenbak heb gegooid terugzetten.
Update: bestanden uit de prullenbak zijn niet te benaderen.
Als dat niet werkt, all nv*.* bestanden van een nvidia driver setup terugzetten in windows/system 32.
Update: veilige modus werkt ook al niet meer.
En een XP installatie erover heen zetten, zonder de HD opnieuw te formateren. Ben ik dan echt al mijn data kwijt?
Zoek dringend tips/opties..
Update: nv*.* bestanden terugzetten helpt ook niet.
Kan van het mobo Epox 8KHA+ ook niets terugvinden op de epox site...
Begin het nu toch wel een beetje benauwd te krijgen..
Nu start de pc wel op maar ik heb geen beeld meer. Ik zie het windows opstartschermpje met het blauwe heen en weer gaande balkje nog wel, daarna wordt het zwart. Hoor via de speakers dat windows wel doorstart, maar hoor ook het foutmelding geluidje er vlak na. En dus geen beeld. HD ratelt maar er gebeurt niets, ook niet na een kwartier wachten.
Veilige modus levert ook geen beeld. Ik heb alle menuopties van het F8 menu al
meerdere malen geprobeerd, maar niets helpt. Ook niet opstarten in VGA modus.
Of last known configuration.
Ik vermoed dat ik de standaard displaydriver ook verwijderd heb en dat daarom de hele zooi niet meer wil opstarten.
Nu wou ik het volgende als 1e proberen: deze HD aan een ander systeem hangen en dan de bestanden die ik in de prullenbak heb gegooid terugzetten.
Update: bestanden uit de prullenbak zijn niet te benaderen.
Als dat niet werkt, all nv*.* bestanden van een nvidia driver setup terugzetten in windows/system 32.
Update: veilige modus werkt ook al niet meer.
En een XP installatie erover heen zetten, zonder de HD opnieuw te formateren. Ben ik dan echt al mijn data kwijt?
Zoek dringend tips/opties..
Update: nv*.* bestanden terugzetten helpt ook niet.
Kan van het mobo Epox 8KHA+ ook niets terugvinden op de epox site...
Begin het nu toch wel een beetje benauwd te krijgen..
[ Voor 16% gewijzigd door IJzerboot op 12-10-2004 22:31 ]