Toon posts:

[Multikabel] Downloadsnelheid gehalveerd en andere problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem.

Sinds vannochtend heb ik gewoon kunnen downloaden met vole vreugde met een snelheid van rond de 600+ kb/sec

Nu vanavond ga ik achter mijn pc zitten en tot mijn verbazing zit ik op rond de 300 kb/sec.
Ik heb een 5Mbit lijn.

Het vreemde is er is niks veranderd aan mijn systeem.

Virusscanner up to date van mcaffee.
Ik heb Windows XP met SP2
Ik heb geen firewall/aan!

Ik ben niet gehackt, weet het 1 en ander er namelijk vanaf >:)

Maar het rare is ik start msn op en dan zie ik eerst alles en iedereen offline en dan opeens komen ze allemaal tegenlijk binnen alsof ze net aanloggen :?
Dan wil ik tegen iemand praten die online is en ik krijg steeds te zien.
Het bericht is niet aangekomen 8)7

Ik kom er niet meer mee uit.
Updates geprobeerd, Virus gecheckt hele hardeschijf alles erop en eraan! Niks noppes nada.
En toch blijft mijn download traag als stront en mijn upload die blijft wel goed rond de 80kb/sec.

Ik heb al gekeken bij multikabel (daar zit ik bij) maar daar wordt niks over Den helder reperaties verteld! dus neem aan dat alles goed zit!

Ik kom er niet meer uit :(

Van het 1 naar het ander zomaar helft van mijn download snelheid pleitte en msn doet vaag, wel aanmelden maar niks kunnen zeggen 8)7

Weten jullie het?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-02 13:02
Er is een probleem met MSN, dus dat kan wel kloppen.

En wellicht heeft je provider ff een dipje, en is het morgen weer beter.

:D

[ Voor 45% gewijzigd door Hoyden op 10-10-2004 22:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op 10 oktober 2004 @ 22:30:
Er is een probleem met MSN, dus dat kan wel kloppen.
Oww..maar mijn internet download dan? van 600kb/sec naar 300? het vage is hij komt bij 400 kb/sec en dan zakt ie weer en dat in de speedtest |:(

Verwijderd

Hmm.. Ik heb hetzelfde probleem met msn... zie ik net pas??? Zal morgen miss wel over zijn hoop ik!!! Bij mij komen ze ook 1 voor 1 online en als ik iets zegen ze zeg komt mijn bericht ook niet aan??? Opnieuw aanmelden helpt ook al niet?? Gruwelijk irritant... :(

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:26
1. Dat van MSN ligt aan de MSN-servers atm. Daar heeft iedereen op dit moment nu last van, komt vanzelf wel weer goed. De wereld vergaat niet ofzo.

2. Als je bij een bepaalde server een met een bepaalde snelheid download wil niet zeggen dat je altijd die maximum snelheid zult halen. Die snelheid is afhankelijk van veel factoren, zoals bijvoorbeeld dowloaden op drukke momenten. Dan kan het zozijn dat het even wat trager gaat. En dit is niet nieuw ofzo.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Internet probleem help!!!" als titel is niet echt de bedoeling op GoT. Zie ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #titel

Titelfix "Internet probleem help!!!" -> "[Multikabel] Downloadsnelheid gehalveerd en andere problemen"

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Check het morgen nog eens. BTW niet echt een goede topic titel :r

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

net te laat. sjit

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 22:32:
Hmm.. Ik heb hetzelfde probleem met msn... zie ik net pas??? Zal morgen miss wel over zijn hoop ik!!! Bij mij komen ze ook 1 voor 1 online en als ik iets zegen ze zeg komt mijn bericht ook niet aan??? Opnieuw aanmelden helpt ook al niet?? Gruwelijk irritant... :(
Owkeee...dan weet ik dat lol.

ik gebruik nog de 6.2 versie!

en mijn internet snelheid is gewoon bagger wat een gedoe en daar betaal je als klant zijnde voor 70 euro een 5mbit lijn |:( multikabel tijd voor 8mbit })

Verwijderd

Topicstarter
Oww sorry thnx voor changing de topic titel!

Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik het eronder moest zetten.

Sorry mijn fout.

Bedankt :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-02 13:02
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 22:34:
[...]

Owkeee...dan weet ik dat lol.

ik gebruik nog de 6.2 versie!

en mijn internet snelheid is gewoon bagger wat een gedoe en daar betaal je als klant zijnde voor 70 euro een 5mbit lijn |:( multikabel tijd voor 8mbit })
Tja, meestal betaal je voor kwaliteit. :o

Maar heb even geduld, en ga niet direct met je handen in het haar zitten.
Check gewoon morgen even weer.
Als je verder nix hebt veranderd aan je sys, en instellingen is er weinig aan de hand (lijkt me)

En gebruik de EDIT :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 10-10-2004 22:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sybr_E-N schreef op 10 oktober 2004 @ 22:33:
1. Dat van MSN ligt aan de MSN-servers atm. Daar heeft iedereen op dit moment nu last van, komt vanzelf wel weer goed. De wereld vergaat niet ofzo.

2. Als je bij een bepaalde server een met een bepaalde snelheid download wil niet zeggen dat je altijd die maximum snelheid zult halen. Die snelheid is afhankelijk van veel factoren, zoals bijvoorbeeld dowloaden op drukke momenten. Dan kan het zozijn dat het even wat trager gaat. En dit is niet nieuw ofzo.
Multikabel gebruikt speciale lijnen.

Staat ook op hun website dat zelfs een straat met 20 huizen en 19 huizen volop aan het downloaden zijn niet ten koste gaat van mijn snelheid!

Maar zal wel aan de provider liggen met problemen.

Bagger

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 22:36:
[...]

Multikabel gebruikt speciale lijnen.

Staat ook op hun website dat zelfs een straat met 20 huizen en 19 huizen volop aan het downloaden zijn niet ten koste gaat van mijn snelheid!

Maar zal wel aan de provider liggen met problemen.

Bagger
Mischien bedoeld hij ook wel niet alleen jouw straat maar in het algemeen :)

Mijn snelheid is ook niet meer wat het geweest is (omdat ik in afwachting van 1 november alvast naar extra gegaan ben 2mb/10mb :9~ en nu nog even 1mb/1,5mb :Z ).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 09:32 ]

Pagina: 1