Hoi,
Ik heb een probleem.
Sinds vannochtend heb ik gewoon kunnen downloaden met vole vreugde met een snelheid van rond de 600+ kb/sec
Nu vanavond ga ik achter mijn pc zitten en tot mijn verbazing zit ik op rond de 300 kb/sec.
Ik heb een 5Mbit lijn.
Het vreemde is er is niks veranderd aan mijn systeem.
Virusscanner up to date van mcaffee.
Ik heb Windows XP met SP2
Ik heb geen firewall/aan!
Ik ben niet gehackt, weet het 1 en ander er namelijk vanaf
Maar het rare is ik start msn op en dan zie ik eerst alles en iedereen offline en dan opeens komen ze allemaal tegenlijk binnen alsof ze net aanloggen
Dan wil ik tegen iemand praten die online is en ik krijg steeds te zien.
Het bericht is niet aangekomen
Ik kom er niet meer mee uit.
Updates geprobeerd, Virus gecheckt hele hardeschijf alles erop en eraan! Niks noppes nada.
En toch blijft mijn download traag als stront en mijn upload die blijft wel goed rond de 80kb/sec.
Ik heb al gekeken bij multikabel (daar zit ik bij) maar daar wordt niks over Den helder reperaties verteld! dus neem aan dat alles goed zit!
Ik kom er niet meer uit
Van het 1 naar het ander zomaar helft van mijn download snelheid pleitte en msn doet vaag, wel aanmelden maar niks kunnen zeggen
Weten jullie het?
Ik heb een probleem.
Sinds vannochtend heb ik gewoon kunnen downloaden met vole vreugde met een snelheid van rond de 600+ kb/sec
Nu vanavond ga ik achter mijn pc zitten en tot mijn verbazing zit ik op rond de 300 kb/sec.
Ik heb een 5Mbit lijn.
Het vreemde is er is niks veranderd aan mijn systeem.
Virusscanner up to date van mcaffee.
Ik heb Windows XP met SP2
Ik heb geen firewall/aan!
Ik ben niet gehackt, weet het 1 en ander er namelijk vanaf
Maar het rare is ik start msn op en dan zie ik eerst alles en iedereen offline en dan opeens komen ze allemaal tegenlijk binnen alsof ze net aanloggen
Dan wil ik tegen iemand praten die online is en ik krijg steeds te zien.
Het bericht is niet aangekomen
Ik kom er niet meer mee uit.
Updates geprobeerd, Virus gecheckt hele hardeschijf alles erop en eraan! Niks noppes nada.
En toch blijft mijn download traag als stront en mijn upload die blijft wel goed rond de 80kb/sec.
Ik heb al gekeken bij multikabel (daar zit ik bij) maar daar wordt niks over Den helder reperaties verteld! dus neem aan dat alles goed zit!
Ik kom er niet meer uit
Van het 1 naar het ander zomaar helft van mijn download snelheid pleitte en msn doet vaag, wel aanmelden maar niks kunnen zeggen
Weten jullie het?