[PHPMYADMIN]Lege pagina bij het bekijken van een row

Pagina: 1
Acties:

• ahbruinsma
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Hallo, ik heb een heel vreemd probleem met mijn Phpmyadmin. Ik heb een tabel in mijn Mysql-database met de volgende velden: site, url,adminemail,reisteremail,registeradmin en mailchangepassword. De laatste 3 velden zijn van het type mediumtext, hierin komen de berichten die de gebruiker ontvangt via de mail bij een registratie.

Nu krijg ik steeds een lege pagina als ik de inhoud wil verkennen als ik wat ingevuld heb in het laatste veld (mailchangepassword). Eerst dacht ik dat ie bepaalde waarden parste en dat er daarom een lege pagina kwam. Maar zelfs bij alleen 'Hello' geeft ie al een lege pagina.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Een bug in phpmyadmin?

Ik gebruik phpmyadmin 2.5.6

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 08:50

blizt

Wannabe-geek

Als je gewoon de resultaten fetch en allemaal echoed, heb je het probleem dan ook? En het is dus alleen als er txt in het laatste veld zit?

United we stand, and divided we fall

• ahbruinsma
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Nee, dan is het probleem niet aanwezig. Het is echt alleen wanneer ik de inhoud van de table wil bekijken en wil gaan edit-en (in phpmyadmin). Dan krijg ik die pagina dus niet te zien, net alsof ie html parst, maar dat staat er dus niet in.

[ Voor 4% gewijzigd door ahbruinsma op 10-10-2004 22:30 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:14

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 ziet er geen programmeerprobleem in :) Dit gaat puur om het omgaan met een standaardpakket :)

Vandaar: >> Software Algemeen

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo