Toon posts:

moederbord overleden?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem, de pc (oud bakkie) waar ik mee bezig ben krijgt geen beeld, noppes. Veel al geprobeerd, andere videokaart, 1 reepje geheugen eruit, en die omwisselen (ook van bank naar bank), 'kaal' opgestart maar geen piep gehoord, bios verwisseld, bios gereset, biosbatterij verwisseld andere voeding. Kortom bijna alles geprobeerd, maar ik heb geen ander moederbord voor dat geheugen en cpu. Mijn conclusie is mobo stuk? maar ik wil niet te overhaast een andere aanschaffen, want straks bleek het niet zo te zijn. Kan het nog wat anders zijn?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Geef eens wat specs van het systeem :)
Als in: type moederbord, geheugen, voeding ed :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Om wat voor een mobo gaat het?

Toeavllig de mogelijkheid om eht ding met een debugger te testen?
Condensatoren al eens gecontroleerd?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Er zijn wel meer oorzaken te bedenken. Maar dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten :) Neem eens netjes het "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum door. Daarin zul je o.a. teruglezen dat je voor dit soort topics éérst de startpost van het PMG Beleid had moeten doornemen. En dan aansluitend de troubleshooter die je al een heel eind verder had kunnen helpen :Y)

Dit topic is gesloten.