Linksys Wireless Printerserver werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb geprobeerd om mijn Linksys Wireless Printerserver (WPS54GU2) te installeren, maar dat lukt niet zoals het zou moeten.
Aangesloten heb ik de printer via de USB kabel op de printerserver, en de powerkabel. Er is ook nog een gat voor een UTP kabel, welke je in je router zou moeten plaatsen, maar die router staat in de meterkast, en het is nu net de grap dat dit draadloos werkt.
De setup kan nu de printer niet vinden, in de quickguide staat dat de UTP kabel op de router moet worden aangesloten, maar ergens anders wordt dit met niet zoveel woorden ontkend. De lampjes 'USB' (printer aangesloten), 'WLAN' (Wlan gevonden), en 'Power' branden. 'Lan' en 'Parralel' zijn uit.
Ik snap het nu even niet meer: de setup 'ziet' de printer niet, komt dit doordat het echt noodzakelijk is dat er een UTP kabel aangesloten wordt? Als dat het geval is, dan zie ik de grap van een 'wireless' printerserver niet...

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien zit UTP erop om de wireless verbinding te configureren. Als jij je wireless verbinding dicht gezet hebt met een sleutel moet je die toch op de een of andere manier in die printserver zien te krijgen.
ftp://ftp.linksys.com/qinstalls/wps54gu2_qi.pdf

[ Voor 11% gewijzigd door jadjong op 10-10-2004 20:02 ]