Farcry DedicatedServer admin login

Pagina: 1
Acties:

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag mensen, ik kom er niet meer uit, Ik wil dus joinen als admin in men eigen server, Heb van alles al geprobeert, In et DedicatedServer support staat dat je \CL_RCON_PASSWORD moet intikken met et password erachter om te kunnen inloggen als admin, Et staat helaas niet zo lekker uit gelegt dus ik kom er niet uit, ik had al van alles geprobeert, BIJV: als ik men eigen server hebt gejoint dan et console openen en dan \CL_RCON_PASSWORD intikken met et password erachter. Maar helaas gebeurt er niks. ik kom er gewoon niet meer uit. Wie ow wie kan et me uitleggen.

PS:ik maak dus een server met DedicatedServer en ik wil als admin inloggen om verveelde mensen te kunnen kicken.

Blaad

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 14:07
Even een open deur intrappen: je moet dus ipv PASSWORD je password intikken he :P
Dus \CL_RCON_blaaaaat ofzo :P

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Dat werkt niet hoor :'( Dan zegt die unknow command..
Zou je misschien alles ff uit kunnen leggen zoals wat je bij de DedicatedServer in moet tikken om te kunnen joinen als admin en bij et console, De rest weet ik wel hoe je een server moet starten enz, alleen kom er niet uit met dat.. ;(

Blaad

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 14:07
Ho, excuus :)
Je moet idd \cl_rcon_password "jouw password" intypen :)
To get the Rcon to work you must first enter the password into the server profile like so.

sv_rcon_password = "yourpasswordhere"

Then in the game you type \cl_rcon_password "yourpasswordhere"

after which you type \rcon command variable(s)
such as \rcon sv_changemap mp_dune Assault
Heb je in de serverconfigfile wel je rcon wachtwoord ingesteld? :)

En als je moe wordt van steeds je wachtwoord in te typen kun je het volgende proberen:
right click and say target as

http://www.zen30133.zen.co.uk/SystemCfgOverride.cfg
open with wordpad or notepad.
now ONLY change iphere and password here leave everything else, heres an example

cl_rcon_password = "admin";
cl_rcon_serverip = "127.0.0.1";

save it then put it in

*:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry\

note: replace * with your drive letter

i cant make it any simpler than this

[ Voor 37% gewijzigd door Crash op 10-10-2004 20:28 ]

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag, In iedergeval bedankt maar et werkt nog niet, of ik doe iets verkeerd of et werkt gewoon voor geen meter,

En wat bedoel je met

"Heb je in de serverconfigfile wel je rcon wachtwoord ingesteld?"

Bedoel je daar gewoon de profile van je server? Dat heb ik ook al geprobeert

Heb et hele topic zowat gelezen van je quote, maar daar gaat et tenslote ergens anders over.. ;( Ik word niet goed

Wat ik ook niet snap is dat als ik een fout password intik dat die in DedicatedServer wel aan geeft dat ik een foute code heb ingetoets, maar ja als ik et goeie password intik gebeurt er geen reed, en kan dan als nog niks doen, In et topic wat je stuurde stond ook iets van dat je \rcon [command] moet intikken bijv: \rcon sv_changemap enz, maar dan gebeurt er nog niks.. snap er geen hol van ;(

[ Voor 34% gewijzigd door zBEASTORz op 11-10-2004 09:24 ]

Blaad

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Hij werkt.... "zucht" ik weet niet hoe maar hij werkt :)

Blaad

Pagina: 1