[Prog] starten van game automatisch andere progs sluiten

Pagina: 1
Acties:

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik ben op zoek naar een proggie, als je een game start dat het dan bepaalde programma's zoals trillian en winbar afsluit. Bij het sluiten van het spel moeten deze toepassingen weer automatisch opgestart worden.

Oja het liefst moet het simpel zijn (voor de rest van de familie) en freeware (niet noodzakelijk)

Nu ben ik al zo een programma tegengekomen FSAutoStart maar dat is het net niet. Gewoon niet duidelijk genoeg.

Bij het zoeken gebruik ik denk ik de verkeerde termen maar waar valt het onder???
Alle zoektermen die ik gebruik leveren de verkeerder pagina's op.

Verwijderd

Je kunt het doen middels een script (kill/stop/exit die en die applicatie, daarna spel starten), en dan van dat script een snelkoppeling maken waarmee je voortaan je spel start.

• OmniNaut
Dan zit ik met het probleem dat het nog steeds weer handmatig opgetart moet worden en dat het niet gebruiksvriendelijk is.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

OmniNaut schreef op 10 oktober 2004 @ 20:30:
Dan zit ik met het probleem dat het nog steeds weer handmatig opgetart moet worden en dat het niet gebruiksvriendelijk is.
Hoezo? Een eenvoudige batchfile kan dit eenvoudig voor je realiseren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• OmniNaut
Leer jij je ouders en je zusje maar eens hoe ze een batch schrijven als ze een nieuw spel hebben.
Maar is daar dan geen programma voor behalve autostart?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

OmniNaut schreef op 10 oktober 2004 @ 21:09:
Leer jij je ouders en je zusje maar eens hoe ze een batch schrijven als ze een nieuw spel hebben.
Maar is daar dan geen programma voor behalve autostart?
Maak gewoon een batchfile die eerst de gewenste apps afsluit; en vervolgens `start %*` uitvoert. Vervolgens laat je hen de snelkoppeling daarop slepen; of gebruik maken van 'Openen met ...' :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1