Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone is mijn opzegging kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FX16
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11 17:51
Tsja , heel leuk wat ik meemaak met die gasten.

OK..here it goes

Een jaar of 5 geleden heb ik een vodafone( toen nog Libertel ) 60 minuten abbo genomen .
Ik belde niet veel dus het voldeed allemaal prima in combinatie met een Nokia 3210.
Toen ik al meer dan 2 jaar gebruik maakte van dit abbo gebeurde het onvermijdelijke, ik raakte mijn telefoon kwijt , niet zo vreemd voor de mensen die mij een beetje kennen .

Goed , ik via marktplaats een andere telefoon geregeld en een nieuwe simkaart laten komen , niks geen problemen , goede service , kortom het werkte allemaal zoals het hoorde en ik was een tevreden klant totdat ik ook deze telefoon weer verloor , deze keer vanwege diefstal .

Inmiddels was ik het abbonement zat en wilde ik wat anders hebben en aangezien Vodafone op dat momentent geen telefoon in de aanbieding had waar ik van gescharmeerd was heb ik mijn abbonnement opgezegd , tenminste.................. daavan was ik in de veronderstelling.
Ik heb een T mobile abonnement genomen en ik probeerde mijn oude nummer mee te krijgen naar T-mobile , zou geen probleem zijn maar daarvoor moest ik dan wel mijn abbo opzeggen vertelden ze me bij T=mobile ............................????..........................????? .......ik had mijn nummer toch al opgezegd? ....ja..... DAT HAD IK AL GEDAAN!.
Volgens Vodafone dus niet dus ik normaals de boel opzeggen maar de rekeningen( nou ja , die had ik moeten krijgen, er werd alleen maar geld van mijn rekening afgeschreven en ik kreeg geen rekeningen meer ) bleven maar komen elke maand was er weer 17 EUR van mijn rekening af

Ik ben nu een jaar verder en er is aan de kant van Vodafone niks opgelost .
Ik kan mijn nummer niet meenemen naar T-Mobile
Ik heb nog 200 EURO van ze tegoed
En ik baal als een stekker , het zit me gigantisch dwars dat zo'n bedrijf maar alles kan flikken .

Wie heeft er een vergelijkbare situatie meegemaakt en hoe is men daarmee omgegaan want ik weet het echt even niet meer. :'(

[ Voor 4% gewijzigd door FX16 op 10-10-2004 19:48 ]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Die 17 euro kun je elke maand toch laten terugstorten naar jouw rekening?

• FX16
Bergen schreef op 10 oktober 2004 @ 19:39:
Die 17 euro kun je elke maand toch laten terugstorten naar jouw rekening?
Ja , mee eens , dat doe ik nu ook maar feit is dat ik wel met een gat van 200 EUR zit waar ik niks meer aan kan veranderen .
Ik wil dat geld ook terug , ik heb dat nummer al meer dan een jaar niet meer in gebruik

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Het klinkt allemaal een beetje vaag ...
Je zegt dat je het abonnement destijds bij Vodafone hebt opgezegd, hier heb je dus ook een confirmatie van, neem ik aan?

Zoals ik het nu lees, lijkt het alsof je een opzegging de deur uit hebt gedaan, en er verder nauwelijks meer aan gedacht hebt, ervanuitgaande dat de opzegging wel geaccepteerd zou worden.

• FX16
r0b schreef op 10 oktober 2004 @ 19:42:
Het klinkt allemaal een beetje vaag ...
Je zegt dat je het abonnement destijds bij Vodafone hebt opgezegd, hier heb je dus ook een confirmatie van, neem ik aan?

Zoals ik het nu lees, lijkt het alsof je een opzegging de deur uit hebt gedaan, en er verder nauwelijks meer aan gedacht hebt, ervanuitgaande dat de opzegging wel geaccepteerd zou worden.
Nee , dat is het nou juist, ik heb helemaal niks geconformeerd gekregen , dat is nou juist waar het om gaat anders had ik een stok om mee te slaan .
Ik heb er inderdaad een tijdje niet meer aan gedacht totdat ik mijn rabo telebankieren binnen kreeg , toen zag ik op mijn rekening overzicht dat er nog steeds geld werd afgeschreven .
Normaal krijg je maandelijks ook een brief maar die krijg ik niet , dat is het vreemde aan deze zaak

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

En heb je al contact met Vodafone zelf opgenomen?
Dwz, met de klantenservice?

Werkt het abonnement/de sim-kaart ook nog?

• FX16
r0b schreef op 10 oktober 2004 @ 19:48:
En heb je al contact met Vodafone zelf opgenomen?
Dwz, met de klantenservice?

Werkt het abonnement/de sim-kaart ook nog?
Ja , natuurlijk heb ik contact met ze opgenomen :
Dit is het antwoord wat ik van ze kreeg :
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij begrijpen uw reactie, maar uit controle is gebleken dat wij geen
brief inzake opzegging van het abonnement hebben ontvangen, waardoor het
abonnement stilzwijgend per maand wordt verlengd, conform de
contractsvoorwaarden.

Als u besluit uw abonnement te beëindigen, kunt u dit 3 maanden vóór het
aflopen van uw abonnement aan ons kenbaar maken. Dit kan alleen
schriftelijk of per fax. Het is niet mogelijk uw abonnement per e-mail
op te zeggen.

Stuur uw brief naar:

Vodafone
Afdeling Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
De simkaart heb ik laten blokkeren omdat mijn telefoon was gestolen , dus die werkt niet!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
1 tip. Je moet ze gewoon ff bellen.

E-mailen over dit soort vervelende dingen helpt natuurlijk voor geen meter.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

FX16 schreef op 10 oktober 2004 @ 19:51:
De simkaart heb ik laten blokkeren omdat mijn telefoon was gestolen , dus die werkt niet!
heb je ooit een nieuwe gehad?

zonee: misschien kun je daar iets mee; zij hebben geen nieuwe gestuurd, maar omdat het abonnement gewoon doorloopt is dat een soort van wanprestatie.

denkik, ainal :)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:03

Ankh

|true

heb het eerst 2 keer moeten lezen voordat ik uberhaupt snapte wat er allemaal stond bij de TS maar goed.
De fout ligt toch bij jou, als ik het zo 1-2-3 lees. Want jij bent er vanuit gegaan dat je abo wel werd opgezegt. Alleen als je je nummer wilt portreren dan moet je een brief hebben ontvangen van vodafone dat ze het ontvangen hebben en die brief moet je naar je nieuwe provider meenemen. Dan pas kan het in behandeling genomen worden. En je bent natuurlijk wel erg laat met pas na een jaar iets ondernemen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

ik heb ook hopeloos veel problemen gehad met vodaphone
en die gingen van erg naar erger.
ik ben er niet tevreden over over hun service

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:26
FX16 schreef op 10 oktober 2004 @ 19:46:
[...]

Nee , dat is het nou juist, ik heb helemaal niks geconformeerd gekregen , dat is nou juist waar het om gaat anders had ik een stok om mee te slaan .
Ik heb er inderdaad een tijdje niet meer aan gedacht totdat ik mijn rabo telebankieren binnen kreeg , toen zag ik op mijn rekening overzicht dat er nog steeds geld werd afgeschreven .
Normaal krijg je maandelijks ook een brief maar die krijg ik niet , dat is het vreemde aan deze zaak
Daarom is het ook erg handig om opzeggingsbrieven te kopieren :)

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 09:48

makje

Professioneel prutser

FX16 schreef op 10 oktober 2004 @ 19:37:
Ik heb een T mobile abonnement genomen en ik probeerde mijn oude nummer mee te krijgen naar T-mobile , zou geen probleem zijn maar daarvoor moest ik dan wel mijn abbo opzeggen vertelden ze me bij T=mobile ............................????..........................????? .......ik had mijn nummer toch al opgezegd? ....ja..... DAT HAD IK AL GEDAAN!.
Om je Vodafone nummer te porteren naar T-mobile kun je een porteringsverzoek doen bij je nieuwe provider. Echter: als je een nieuw abonnement bij T-mobile hebt genomen met een nieuw mobiel nummer, dán kun je niet alsnog zomaar even je oude vodafone nummer meenemen naar T-mobile. Je kunt alleen je nummer porteren naar een andere provider als je met dat bewuste nummer bij die nieuwe provider een aansluiting neemt...
Ik ben nu een jaar verder en er is aan de kant van Vodafone niks opgelost .
Ik kan mijn nummer niet meenemen naar T-Mobile
Ik heb nog 200 EURO van ze tegoed
En ik baal als een stekker , het zit me gigantisch dwars dat zo'n bedrijf maar alles kan flikken .
Dus jij hebt het een jaar lang laten sudderen en gaat dan nu nog eens mopperen dat het zo lang duurt?? Rijkelijk laat...

Normale gang van zaken is:
Jij gaat naar T-mobile en zegt, ik wil mijn 06-nummer van Vodafone meenemen naar een leuk abonnementje van jullie. T-mobile neemt dan contact op met Vodafone. Vodafone controleert dan die aanvraag en zegt dan: helaas, dat kan. Er wordt een datum afgesproken waarop het nummer overgaat en op die bewuste datum start T-mobile een nieuwe aansluiting op hun netwerk met dít nummer en een abonnementje met een nieuw contract voor jou :)

Voor zover ik weet hoef jij niet zelf je nummer bij Vodafone op te zeggen, misschien enkel even aangeven dat jij overgaat naar T-mobile.

dit is hoe het in grote lijnen ongeveer werkt (i.i.g. wel bij een andere grote provider)

9800x3d

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 14:41

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Klopt inderdaad. Als jij je nummer meeneemt dan zegt (in dit geval) T-mobile de boel voor je op.
Pagina: 1