Video conferencing (geluid) vraagje

Pagina: 1
Acties:

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 16:05
hoi, ik heb sinds kort een webcam, heel leuk op zich. allen er is 1 nadeel. het geluid. met netmeting. en alle andere programma's die ik gebruik is het geluid van mij te zacht. ik vroeg mij af of dat door mijn geluidskaart komt? bij iemand anders die precies dezelfde microfoon heeft kan hem gewoon op zijn monitor zetten en dan kan ie lulln wat ie wil zowat door zijn hele kamer en hij is perfect te horen allen ik moet echt in die microfoon brullen. (alle instelling bij geluidsinstellingen staan maximaal). iemand enig idee? zou dit aan mijn geluidskaart (chip) kunnen liggen? het is ene on board chip op mijn moederbord.

alvast bedankt!

-

• xonide
|:(

-

• xonide
(weg gehaald)

-

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36

J.apiooo

FWN

Beste Xonide,

Het heeft op dit forum helemaal geen zin om een antwoord te forceren. Laat dat je eerste les zijn. Er zitten veel mensen met kennis van zaken, dus een kleine portie respect is op zijn plaats. Het is niet verstandig meteen je gal te spuwen wanneer je geen reactie krijgt op je allereerste post...

Toch wil ik het nog ff proberen.. Probeer allereerst via SysTray.exe je microfoon instellingen omhoog te schroeven (had je waarschijnlijk al gedaan, maar weet je zeker dat je 'MIC' te pakken had?? Wanneer dat geen effect heeft moet je op zoek gaan naar nieuwe drivers voor het moederbord... zodoende worden ook de onboard-sound drivers vernieuwd.

Succes.. en doe het rustig aan.

Jaap

• xonide
Dank je. maar heb ik al geprobeerd. werkte niet

-