[CS:Source]Klapt na 2 minuten terug naar windows

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb op mijn ene pc cs:source staan gedownload/gekocht via steam. Dus nu heb ik die steam dir naar een andere pc gecopieerd.

Maar als ik daar het spel start kan ik ongeveer 2 minuten spelen en vervolgens klapt hij weer terug naar windows, zonder foutmelding oid.

Het is een hele nieuwe windows (xp sp2)install heb de laatste nvidia drivers gedownload/chipset. Ook de geluidskaard drivers zijn al vernieuwd/herinstalled.

Is dit een bekend probleem? Ik heb een Asus A7N8X non deluxe. GF4 TI4400 (ook van asus).

Op die andere pc werkt het gewoon wel goed. Ook heb ik steam eerst geinstalleerd en toen die volledige steam er overheen gezet. Maar dit mocht niet baten.

Twitter | Linkedin

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zijn je temps en voeding waardes wel goed, en heb je dit alleen bij css of ook bij andere spellen ?

• Mavvie
PilatuS schreef op 10 oktober 2004 @ 18:53:
zijn je temps en voeding waardes wel goed, en heb je dit alleen bij css of ook bij andere spellen ?
Ja die pc heeft altijd goed gewerkt, heb voor de rest nog geen andere games geprobeerd.

Twitter | Linkedin

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Evil M@V schreef op 10 oktober 2004 @ 18:55:
[...]

Ja die pc heeft altijd goed gewerkt, heb voor de rest nog geen andere games geprobeerd.
probeer dan eens een anders zwaar spel te draaien het zou namelijk kunnen dat je voeding het niet helemaal meer trekt

omdat het spel verder geen foutmelding geeft denk ik eerder aan hardware dan aan een software probleem, maar probeer eens andere videokaart drivers, je weet maar nooit

• Mavvie
PilatuS schreef op 10 oktober 2004 @ 19:48:
[...]

probeer dan eens een anders zwaar spel te draaien het zou namelijk kunnen dat je voeding het niet helemaal meer trekt

omdat het spel verder geen foutmelding geeft denk ik eerder aan hardware dan aan een software probleem, maar probeer eens andere videokaart drivers, je weet maar nooit
Doom 3 werkt perfect, uurtje gespeeld zonder problemen. Maar voeding is een Aopen 400 watt dus dat moet wel voldoende zijn lijk mij!

Verder heb ik al diverse videokaart drivers geprobeerd, nieuwste WHQL en beta drivers. Ook chipset drivers zijn al vervangen

Twitter | Linkedin

• Mavvie
Ik heb ondertussen mijn windows op nieuw geinstalleerd. En de laatste nForce Drivers (5.10) er op gezet en de laatset Nvidia (66.11) maar hij gooit hem er nog steeds elke keer uit :(

Iemand nog een idee?

Twitter | Linkedin

Pagina: 1